Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Urząd Skarbowy

Wysyłaj do Urzędu Skarbowego deklaracje opatrzone kwalifikowanym e-podpisem.

Firmy zatrudniające powyżej 5 osób oraz wszystkie biura rachunkowe zobowiązane są przepisami prawa do przesyłania rozliczeń podatkowych do Urzędu Skarbowego (US) drogą elektroniczną. Deklaracje podatkowe wysyłane elektroniczne do US muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpis złożyć może sam podatnik lub osoba przez niego upoważniona. Do udzielenia takiego upoważnienia niezbędne jest wypełnienie formularza UPL-1, w którym osoba udzielająca pełnomocnictwa podaje swój numer identyfikacji podatkowej (PESEL lub NIP). Można to zrobić elektronicznie – poprzez ePUAP, podpisując wniosek np. certyfikatem kwalifikowanym.

Jak złożyć podpisaną elektronicznie deklarację podatkową do Urzędu Skarbowego? Firmy mogą składać zeznania podatkowe na 4 sposoby.

1

W aplikacji e-Deklaracje Desktop – jest to rozwiązanie tylko dla osób fizycznych

2

Na portalu podatki

3

Przez złożenie formularza, korzystając z Uniwersalnej Bramki Dokumentów

4

Przez własny system finansowo-księgowy

Wybierz certyfikat kwalifikowany, kontaktuj się elektronicznie z US i zyskaj!

Wygodę

Przesyłasz podpisane deklaracje do US przez internet szybko i wygodnie.

Bezpieczeństwo

Chronisz e-deklaracje, które są podpisane elektronicznie i zaszyfrowane.

Oszczędności

Redukujesz koszty wysyłki pocztą zeznań podatkowych i wszelkich rozliczeń z US.

Komfort

Używasz e-podpisu do sygnowania deklaracji US bezpośrednio z Twojego urządzenia.

Zgodność z regulacjami

Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskim prawodawstem.

Dostęp 24/7

Możesz wysyłać deklaracje do US w dowolnym miejscu i czasie.

Przesyłanie e-deklaracji, zeznań i rozliczeń w formie elektronicznej jest możliwe dzięki certyfikatowi kwalifikowanemu od Certum. Można wybrać mobilny e-podpis SimplySign lub podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem.

Sprawdź, jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do kontaktów z Urzędem Skarbowym.

Jeśli nie masz podpisu kwalifikowanego, możesz go kupić i wygodnie podpisywać deklaracje oraz wysyłać je do US.

Kup podpis

Jeśli masz e-podpis, ale kończy się jego ważność, szybko odnowisz podpis elektroniczny i wyślesz deklaracje do US.

Odnów podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami