Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu
s-hero-podpis-elektroniczny

Podpisuj dokumenty w aplikacji mobilnej
lub kartą i czytnikiem

Kup podpis Odnów podpis

1 mln+

Wydanych podpisów elektronicznych

20 lat

Doświadczenia

Vector

Największe centrum certyfikacji w Polsce

_mobile_phone_blue

Pierwszy mobilny e-podpis w Polsce

_ue

Rozpoznawany w całej UE

Czym jest kwalifikowany podpis elektroniczny?

certum_GettyImages-1214485070

Wygodne i bezpieczne podpisywanie dokumentów

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Wywołuje takie same skutki prawne jak tradycyjny, odręczny podpis. Jest dostępny w dwóch wariantach: zapisany na karcie umieszczanej w czytniku oraz w opcji chmurowej. Obie formy są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej. Pomożemy Ci dobrać wersję dopasowaną do Twoich potrzeb.

Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas, zwiększa bezpieczeństwo i jest niemożliwy do podrobienia. Tradycyjny podpis nie daje takiej gwarancji i jest znacznie mniej bezpieczny.

Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum

Sprawy urzędowe

Efektywna firma w erze cyfryzacji

Podpis elektroniczny Certum usprawni Twoją komunikację z administracją publiczną, dostawcami i klientami. Podpiszesz deklarację ZUS i Jednolity Plik Kontrolny, wyślesz sprawozdanie finansowe na platformie e-KRS i Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Podpis elektroniczny Certum to wygodne, pewne i w pełni bezpieczne rozwiązanie, które oszczędza czas i pieniądze Twojej firmy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Urząd skarbowy

Generalny Inspektor Informacji Finansowej

Krajowy Rejestr Sądowy

Zamówienia publiczne

Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

Elektroniczne umowy i oferty handlowe

Wszystkie urzędy

Relacje biznesowe

Sprawne zarządzanie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej. Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.

Umowy B2B oraz B2C

Dokumentacja wewnątrz firmy

Dokumenty HR

Udział w aukcjach elektronicznych

Podpisywanie dokumentów na platformach do podpisu

Życie prywatne

Łatwiejsze życie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum to uniwersalne rozwiązanie, które ułatwia codzienne życie. Dzięki niemu nie musisz tracić czasu na wizyty w urzędach i na poczcie. Możesz użyć e-podpisu Certum, gdy wysyłasz pismo na platformie ePUAP lub składasz wniosek o świadczenie społeczne w systemie Emp@tia. Możesz również przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i wnioskować online o zaświadczenie o niekaralności. Z podpisem elektronicznym Certum zrobisz to szybciej, wygodniej i bezpieczniej, a zaoszczędzony czas wykorzystasz tak, jak lubisz.

Urząd skarbowy

ePUAP

Emp@tia

e-KRK

Narodowy Fundusz Zdrowia

Firmy i osoby prywatne

Dopasuj technologię do swoich potrzeb

phone

Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign

Czytnik_kart_elektronicznych_ACR39U-U1_karta_146px

Podpisywanie za pomocą karty i czytnika

Podpisując dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej. Podpis potwierdzasz kodem na swoim telefonie, tablecie lub komputerze. Dlatego, niezależnie od tego gdzie jesteś, masz przy sobie rozwiązanie, dzięki któremu w mgnieniu oka załatwisz niezbędne formalności.

Podpisując dokument elektronicznie za pomocą karty i czytnika, podłączasz czytnik do swojego komputera, umieszczasz w nim kartę, a podpis potwierdzasz w intuicyjnej aplikacji.

Jak wygląda podpisywanie

Różnice

  • Do podpisania dokumentów potrzebujesz wyłącznie aplikacji mobilnej
  • Zyskujesz dodatkowe zabezpieczenie, dzięki dwuetapowemu uwierzytelnianiu klienta
  • Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
  • Z łatwością zintegrujesz SimplySign ze swoim systemem za pomocą API
  • Aplikacja działa na smartfonie, tablecie i komputerze – w systemach operacyjnych Windows, macOS, AndroidOS, iOS
  • Do podpisania dokumentów potrzebujesz komputera, czytnika i karty
  • Możesz podpisać 1 dokument na sekundę
  • Masz do wyboru czytnik w wariancie Standard lub Mini
  • Rozwiązanie działa w systemach operacyjnych Windows i macOS

Kiedy wybrać

Wybierz aplikację mobilną SimplySign, jeśli cenisz mobilność i chcesz podpisywać dokumenty biznesowe, administracyjne i prywatne w dowolnym czasie i miejscu.

Wybierz zestaw z kartą i czytnikiem, jeśli dokumenty służbowe podpisujesz tylko w biurze.

Cechy kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum

czas

3 lata ważności

E-podpis Certum to jedyny dostępny na rynku kwalifikowany podpis elektroniczny ważny nawet przez 3 lata

adobe

Zgodność z Adobe

Twój e-podpis zostanie automatycznie rozpoznany w oprogramowaniu Adobe

24-7

Dostęp 24/7

Z podpisu elektronicznego Certum możesz korzystać o dowolnej porze

zestaw

Kompatybilność

E-podpis jest wspierany przez kluczowe aplikacje rynkowe, np.: program Płatnik/e-Deklaracje

eidas

eIDAS

Podpis elektroniczny Certum jest zgodny z europejskim rozporządzeniem eIDAS

instalacja

Łatwa instalacja

Oprogramowanie do obsługi e-podpisu Certum zainstalujesz szybko i bez problemów

znacznik

Kwalifikowany znacznik czasu

5000 sztuk/miesiąc przez cały okres ważności certyfikatu

Pomożemy Ci wybrać

_map_blue

Kup e-podpis u Partnera

Skonsultuj się z jednym z 300 autoryzowanych Partnerów

Znajdź sprzedawcę
_phone_orange

Poradź się Konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontaktuj się z nami