

Czym jest podpis elektroniczny?

Wygodne i bezpieczne podpisywanie dokumentów
Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.
Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.
Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum
Dopasuj technologię do swoich potrzeb

Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign

Podpisywanie kartą i czytnikiem
Gdy podpisujesz dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej. Podpis potwierdzasz kodem na swoim telefonie lub tablecie.
Podpisując dokument elektronicznie za pomocą karty i czytnika, podłączasz czytnik do swojego komputera. Umieszczasz w nim kartę, a podpis potwierdzasz w intuicyjnej aplikacji.
Jak wygląda podpisywanie?
Różnice
- Podpisujesz dokumenty w aplikacji mobilnej
- Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
- Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
- Możesz zintegrować SimplySign za pomocą API
- Podpisujesz dokumenty na komputerze
- Możesz podpisać 1 dokument na sekundę
- Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
- Korzystasz ze sprawdzonego oprogramowania
Kiedy wybrać
Wybierz aplikację mobilną SimplySign, jeśli cenisz mobilność i chcesz podpisywać dokumenty biznesowe i prywatne w dowolnym miejscu.
Wybierz kartę i czytnik, jeśli dokumenty służbowe podpisujesz tylko w biurze.
Pomożemy Ci wybrać
Kup podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu
Skorzystaj z metod zdalnej weryfikacji tożsamości
Najpopularniejsze pytania
Jak zainstaluję aplikację SimplySign na swoim telefonie?
Na swoim urządzeniu mobilnym przejdź do Sklepu Play (Android)/ App Store (iOS)/ AppGallery (HarmonyOS), następnie pobierz i zainstaluj aplikację SimplySign.
Z aplikacji będziesz mógł korzystać po zakupie usługi mobilnego podpisu elektronicznego SimplySign i złożeniu wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego.
Jak odnowić podpis elektroniczny?
Aby przejść przez proces odnowienia:
- Kup odnowienie podpisu elektronicznego;
- Zainstaluj oprogramowanie;
- Wypełnij dokumenty;
- Pobierz certyfikat.
Poszczególne kroki opisane są na stronie https://www.certum.pl/pl/odnowienie-podpisu-elektronicznego/
Jak aktywowac podpis elektroniczny?
- Kup podpis elektroniczny;
- Aktywuj usługę;
- Potwierdź tożsamość;
- Przekaż dokumenty;
- Zainstaluj oprogramowanie;
- Pobierz certyfikat.
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://www.certum.pl/pl/aktywacja-podpisu-elektronicznego/
Czy czytnik pasuje do każdego komputera?
W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór czytników kart służących do odczytu danych przy współpracy z urządzeniami takimi jak np. komputer czy telefon komórkowy. Czytniki znajdują zastosowanie w aplikacjach wykorzystujących karty elektroniczne, w procesach uwierzytelniania, identyfikacji, logowania, szyfrowania czy podpisu elektronicznego. Mogą one współpracować z kartami działającymi w aplikacjach takich jak np. Płatnik, Źródło, CEPIK, proCertum SmartSign i wielu innych.
Szczegóły oferty – https://www.certum.pl/pl/czytniki/