Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

e-Doręczenia – Twój elektroniczny list polecony

e-Doręczenia to kwalifikowane rozwiązanie umożliwiające przesłanie poufnej korespondencji drogą elektroniczną z zapewnieniem dowodów wysłania, otrzymania jak również odczytania.

  • Spełniają wymagania prawne ustawy z dnia 18 listopada 2020 r.
  • Pozwalają na komunikację z urzędami, firmami i osobami prywatnymi
  • Zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa
  • e-Doręczenia są proste w użyciu
  • Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Widok glowny e-doreczenia
e-Doręczenia spełniają wymagania prawne ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych i konieczności uzyskania adresu i skrzynki do doręczeń elektronicznych dla podmiotów niepublicznych

Korzyści e-Doręczeń w Twojej firmie i w kontakcie z klientami:

Wspieraj ochronę środowiska

Cyfryzuj wszystkie procesy w swojej firmie i zmniejsz zużycie papieru, a tym samym chroń środowisko.

Oszczędzaj czas

Przesyłasz korespondencję z szybkością i wygodą wiadomości elektronicznej bez konieczności oczekiwania na listonosza.

Wyróżnij się na rynku

Buduj wizerunek nowoczesnej firmy stosując innowacyjne rozwiązania do komunikacji z administracją, klientami oraz kontrahentami.

Zagwarantuj weryfikacje

Oferuj wysoką ochronę przesyłanych treści, dzięki wykorzystaniu integralności danych, dokładnej weryfikacji nadawcy/odbiorcy, oraz dzięki dokładności daty, czasu wysłania czy otrzymania wiadomości.

Zapewnij zgodność z regulacjami

Masz gwarancję zgodności z regulacjami europejskimi (eIDAS) oraz polskimi ustawami o e-doręczeniach, usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej, jak również z RODO.

Integruj rozwiązanie

Uruchom proces obsługi skrzynki e-Doręczeń w oparciu o integrację z systemami dziedzinowymi i dedykowane rozwiązania.

Jakie terminy obowiązują?

Zgodnie z harmonogramem określonym w Ustawie o doręczeniach elektronicznych powinny włączać się do systemu:

Od 01.10.2024 r.

termin określony w komunikacie Ministra Cyfryzacji z dn. 21 grudnia 2023 r.

  • Organy administracji rządowej oraz jednostki budżetowe obsługujące te organy.
  • Zawody zaufania publicznego: adwokat, radca prawny, doradca podatkowy; notariusz wykonujący zawód.
  • ZUS, KRUS, NFZ oraz urzędy kontroli państwa.
  • Jednostki samorządu terytorialnego i ich związki oraz związki metropolitarne oraz samorządowe zakłady budżetowe

Od 01.01.2025 r.

  • Podmioty niepubliczne wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) przed 30.12.2023 r.

Od 01.10.2026 r.

  • Podmioty niepubliczne wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) na dzień 30.12.2023 r.

Od 01.10.2029 r.

  • Sądy, trybunały, komornicy, prokuratura, organy ścigania i Służba Więzienna.
unsplash_aWf7mjwwJJo

Spersonalizowana oferta dla klientów

Otrzymując spersonalizowaną ofertę biznesową dopasowaną do potrzeb Twojej firmy, będziesz mieć pewność, że proponowane rozwiązania będą odpowiadały specyficznym wymaganiom Twojego biznesu, co pozwoli Ci na osiągnięcie lepszych wyników i zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Rozwiązanie dla dużego biznesu jest skierowane dla dużych przedsiębiorców prowadzących korespondencje masową z klientami i partnerami.

Skontaktuj się z nami

Pomożemy Ci wybrać

_map_blue

Największa sieć partnerów

Uzyskaj poradę w każdym regionie Polski

Znajdź doradcę
_phone_orange

Poradź się Konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontaktuj się z nami