Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Podpisywanie dokumentów na platformach do podpisu

Stosuj kwalifikowany e-podpis bezpośrednio w systemach obiegu dokumentów.

Smartfon, laptop, tablet, komputer z dostępem do Internetu umożliwiają korzystanie z e-podpisu. Dzięki nim certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać do podpisywania pojedynczych dokumentów z pomocą specjalnej aplikacji dołączonej do e-podpisu mobilnego lub zestawu karty z czytnikiem. Gdy jednak znacząco wzrasta liczba dokumentów wymagających akceptacji i podpisu wielu osób, firmy sięgają po systemy automatyzujące ten proces. Dzięki API możliwe jest zintegrowanie ich z podpisem elektronicznym. W efekcie można szybko i wygodnie sygnować dokumenty od razu z poziomu systemu obiegu dokumentów czy transakcji, dowolnego systemu bankowości elektronicznej lub platformy do podpisywania dokumentów elektronicznych.

Jak podpisać dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym na platformie do e-podpisu? Zastosuj 3 proste kroki!

1

Otwórz lub dodaj plik w systemie obiegu dokumentów

2

Podpisz go używając swojego e-podpisu

3

Prześlij dalej podpisany elektronicznie dokument

Używaj certyfikatu kwalifikowanego na platformie do e-podpisu i zyskaj!

Bezpieczeństwo

Chronisz treści dokumentów przed sfałszowaniem i antydatowaniem.

Wygodę

Podpisujesz dokumenty bez ograniczeń, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Komfort

Używasz podpisu elektronicznego wprost z systemem obiegu dokumentów.

Zgodność z regulacjami

Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskimi i unijnymi przepisami prawa.

Dostęp 24/7

Wysyłasz dokumenty podpisane elektronicznie w dowolnym miejscu i czasie.

Do elektronicznego podpisania umów i dokumentów w systemach obiegu dokumentów możesz użyć mobilnego e-podpisu API SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.

Sprawdź, jak pozyskać certyfikat kwalifikowany do zastosowania na platformach do e-podpisu.

Kup e-podpis i wygodnie podpisuj dokumenty w systemie obiegu dokumentów elektronicznych.

Kup podpis

Odnów certyfikat kwalifikowany i automatycznie podpisuj dokumenty na platformach do e-podpisu.

Odnów podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami