Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu
Grafika_Główna
logo-echo-investment

Mobilna i cyfrowa rezerwacja mieszkań

Cel projektu

gettyimages-450281611-2048×2048 1

Wdrożenie biometrycznego podpisu elektronicznego dla przedstawicieli Echo Investment

W wyniku ogłoszenia stanu pandemii COVID-19 i wprowadzenia obostrzeń w marcu 2020, możliwość fizycznego kontaktu z klientami w biurze sprzedaży została mocno ograniczona.

Aby zachować ciągłość biznesową i zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort kupującym, Echo Investment potrzebowało rozwiązania umożliwiającego cyfryzację rezerwacji mieszkań.

Nasz wkład

Wdrożenie produktów i usług bezpieczeństwa i zaufania Asseco

Prace rozpoczęły się od zaprojektowania nowego procesu rezerwacji i dobrania odpowiednich narzędzi informatycznych, które będą wspierać jego cyfrową realizację.

Wykorzystano mobilną aplikację do podpisów biometrycznych, którą zintegrowano ze środowiskiem usług zaufania Asseco, zapewniając przy tym nowoczesny sposób ochrony i integralności przetwarzanych informacji poprzez potwierdzanie złożonych podpisów pieczęcią elektroniczną SimplySign. W celu szybkiej konfiguracji urządzeń przenośnych dla przedstawicieli handlowych zastosowano kody QR.

Grafika_do_sekcji_Nasz_wklad

Kluczowe korzyści

Bezpieczny i cyfrowy proces rezerwacji mieszkań

Dzięki wdrożeniu podpisu biometrycznego wraz z pieczęcią elektroniczną SimplySign, proces rezerwacji mieszkania odbywa się zdalnie. Klient zainteresowany jego kupnem może umówić się z doradcą na spotkanie online. Jeżeli dokona wyboru mieszkania, przedstawiciel dewelopera sygnuje elektroniczną umowę rezerwacyjną, składając rysikiem na ekranie tabletu odręczny podpis biometryczny. Kupujący wyraża zgodę na warunki transakcji poprzez przelew opłaty rezerwacyjnej. Cała procedura przebiega bez konieczności wychodzenia z domu.

Utrzymanie ciągłości
i zdolności działania

Uproszczenie
formalności

Przeniesienie pracy z biur 
do domów przedstawicieli

Skrócenie czasu
zawierania umów

Zapewnienie bezpieczeństwa
pracownikom i klientom

Wygoda i komfort
kupujących mieszkania

Zastosowane rozwiązania

Kwalifikowana pieczęć w usłudze SimplySign do autoryzacji podpisów przedstawicieli

„Celem projektu było maksymalne usprawnienie procesu rezerwacji mieszkań przez klientów. Chcieliśmy zapewnić im najwyższy poziom obsługi, a pracownikom ułatwić realizację obowiązków zawodowych, bez wychodzenia z domu.

Rozwiń...

Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Asseco Data Systems, która umożliwiła nam digitalizację umów rezerwacyjnych”.

male1

Mariusz Sękalski
Leader CRM,
Echo Investment

Skontaktuj się z nami

_contact_blue

Umów kontakt z Doradcą

Zamów rozmowę
_message_orange

Wyślij wiadomość

paperless@assecods.pl