

SimplySign
to mobilny podpis elektroniczny, niewymagający fizycznego czytnika ani karty z certyfikatem. Umożliwia złożenie podpisu na urządzeniu mobilnym, takim jak smartfon czy tablet, a także na Twoim komputerze.
SimplySign to Twój podpis zawsze przy Tobie.


Podpisywanie dokumentów
w aplikacji mobilnej
POTRZEBUJESZ
- smartfona lub tabletu
Podpisywanie dokumentów
na komputerze
POTRZEBUJESZ
- komputera PC lub Mac
- urządzenia mobilnego (do generowania tokenów)
Zgodność z kluczowymi usługami





Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS)
e-Deklaracje (wtyczka w Adobe)
e-KRS (S24 oraz RDF)
CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej)
ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracja)
JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign)
Kup mobilny podpis elektroniczny SimplySign
SimplySign API
w Twoim biznesie
SimplySign to proste, szybkie i skuteczne rozwiązanie, szczególnie dla segmentu Enterprise. Podpis może być bezproblemowo zintegrowany z dowolnym systemem obiegu dokumentów czy transakcji lub dowolnym systemem bankowości elektronicznej.

Podpis elektroniczny
a SimplySign
Porównanie
SimplySign to nowoczesne, wirtualne narzędzie służące do podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim dokumentom elektronicznym. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku gwarantujące 100% mobilność – funkcjonuje bez fizycznej karty z certyfikatem oraz czytnika. Z SimplySign zwiększysz efektywność w Swojej pracy jak i w codziennym życiu oraz zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu.

Klasyczny zestaw
do podpisu elektronicznego
SimplySign
mobilny podpis elektroniczny
Certyfikat kwalifikowany
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany
w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Wspierane kluczowych aplikacji rynkowych:
(np.: program Płatnik / e-Deklaracje)
Działa na Smartphonie/Tablecie
Działa bez fizycznej karty i czytnika
Działa na wielu platformach:
(Windows, macOS; AndroidOS, iOS)
Możliwość integracji z SimplySign
za pomocą API
Silne uwierzytelnianie klienta
(2 składnikowe uwierzytelnienie)
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem
Pomożemy Ci
wybrać

Jeśli interesuje Cię zakup SimplySign lub po prostu chcesz dowiedzieć się więcej o naszym rozwiązaniu, zapoznaj się z naszym FAQ lub skorzystaj z formularza kontaktowego
Przejdź do formularzaKup podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu
Skorzystaj z metod zdalnej weryfikacji tożsamości
Najpopularniejsze pytania
Na jakich urządzeniach mogę korzystać z SimplySign?
Na urządzeniach mobilnych: smartfon, tablet.
Na urządzeniach stacjonarnych: komputer PC, laptop, Mac.
Na jakich systemach operacyjnych/mobilnych mogę korzystać z SimplySign?
Wspierane systemy operacyjne: Windows (7,8,10), macOS (od: Mojave, Catalina, Big Sur, Monterey).
Wspierane systemy mobilne: AndroidOS (od v6.0 i wyżej), iOS (od v11.0 i wyżej).
Ile czasu będzie trwało uzyskanie certyfikatu kwalifikowanego w usłudze SimplySign?
Certyfikat kwalifikowany można uzyskać nawet w ciągu tego samego dnia, korzystając z usługi „Szybkie wydanie e-podpisu (30 min)” dostępnej we wszystkich Punktach Rejestracji Certum oraz w wybranych Punktach Partnerskich. Pozostałe dostępne usługi potwierdzenia tożsamości to:
- wydanie w 24 godziny – Certyfikat kwalifikowany w 1 dzień
- wydanie w 7 dni
Lista Punktów Sprzedaży, świadczących usługę „Szybkie wydanie e-podpisu (30 min)” dostępna jest tutaj.
Nadawanie kodów PIN i PUK
Klient samodzielnie nadaje kody PIN oraz PUK podczas instalacji certyfikatu kwalifikowanego SimplySign. Dostęp do tych kodów ma tylko właściciel, nie są one nigdzie przechowywane przez system Certum. W razie potrzeby, ww. kody należy przechowywać w bezpiecznym miejscu, nie dostępnym dla osób trzecich.