Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Elektroniczne umowy i oferty handlowe

Podpisuj umowy i oferty handlowe kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Podpis elektroniczny może być wykorzystywany w sprawach biznesowych. Można nim podpisać wszelkie dokumenty firmowe, zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne: umowy, oferty handlowe, faktury, sprawozdania finansowe, dokumenty HR-owe, przetargowe i wiele innych, które na co dzień spotyka się w działalności gospodarczej.

E-podpis w biznesie znacznie skraca czas obiegu dokumentów. Odbiorca otrzymuje dokument do podpisu niemal natychmiast po podpisaniu i wysłaniu go przez nadawcę. Nie ma konieczności angażowania w cały proces poczty, kuriera czy osobistej wizyty w siedzibie firmy. Cały proces odbywa się z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa. Dzięki zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń i weryfikacji tożsamości, z całą pewnością można potwierdzić autentyczność e-podpisu.

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów biznesowych w Polsce oraz w krajach Unii Europejskiej. Podpis kwalifikowany dla firm ma taką samą moc prawną, jak podpis własnoręczny. Dodatkowo chroni dokument przed antydatowaniem oraz ingerencją i sfałszowaniem jego treści.

Jak szybko i wygodnie podpisywać e-dokumenty elektronicznym podpisem od Certum? Masz to w 3 prostych krokach!

1

Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze

2

Podpisujesz go cyfrowo podpisem kwalifikowanym

3

Potwierdzasz podpis swoim kodem PIN

Korzystaj z certyfikatu kwalifikowanego w biznesie i zyskaj.

Wygodę

Podpisujesz umowy i oferty handlowe, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Bezpieczeństwo

Chronisz podpisywane dokumenty przed sfałszowaniem i antydatowaniem.

Szybkość

Przyśpieszasz proces podpisywania dokumentów w codziennej pracy.

Komfort

Używasz e-podpisu z dowolnego urządzenia połączonego z internetem.

Zgodność z regulacjami

Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskim i unijnym prawodawstem.

Dostęp 24/7

Możesz wysyłać podpisane e-dokumenty w dowolnym miejscu i czasie.

Wiele spraw biznesowych może być załatwionych cyfrowo i zdalnie. Wystarczy użyć do tego celu mobilnego e-podpisu SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.

Sprawdź, jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do elektronicznego podpisywania umów.

Jeśli nie masz certyfikatu kwalifikowanego, kup go i podpisuj nim wszelkie dokumenty elektronicznie w działalności biznesowe

Kup podpis

Jeśli masz e-podpis, ale zbliża się koniec jego ważności, odnów go i podpisuj nim elektronicznie każdy dokument firmowy

Odnów podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami