Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu
certum-asseco-casestudy-santander_leasing2
leasing 1

Podpisy SimplySign dla klientów do zawierania umowy leasingu

Cel projektu

certum-asseco-casestudy-santander_leasing1

Digitalizacja podpisywania umów leasingowych

Santander Leasing stawia na wysoką jakość oferty i dąży do tego, aby klienci zyskali jak największy dostęp do usług, które mogą zrealizować cyfrowo i samodzielnie w portalu eBOK24.

Dlatego jednym z priorytetów firmy stała się digitalizacja i uproszczenie procesu podpisywania umów leasingowych dla przedsiębiorców.

Aby to osiągnąć spółka postanowiła włączyć do oferty wydanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego SimplySign swoim klientom.

Nasz wkład

Wdrożenie i integracja usług zaufania Asseco

Projekt wyróżniał się skalą przedsięwzięcia pod względem technologicznym i operacyjnym. Usługi zaufania Asseco zostały wdrożone i zintegrowane z kluczowymi systemami biznesowymi Santander Leasing odpowiedzialnymi za wsparcie sprzedaży, obsługę klienta oraz obieg dokumentów.

Wszystkie prace prowadzone były w zwinnej metodyce. Wdrożenie zostało zrealizowane w 12 miesięcy i zakończyło się we wrześniu 2021 roku.

Projekt obejmował

1

Wdrożenie oraz integrację usług zaufania Asseco z systemami Santander Leasing

2

Szkolenia online doradców leasingowych w Asseco Academy

3

Nadanie doradcom uprawnień operatora biznesowego Punktu Potwierdzania Tożsamości (PPT)

4

Wydanie pracownikom kwalifikowanych podpisów elektronicznych SimplySign

Kluczowe korzyści

Cyfrowe i zdalne podpisywanie umów leasingowych z pomocą SimplySign

Santander Leasing oferuje możliwość zdobycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego SimplySign podnosząc atrakcyjność oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom klientów. Uzyskanie podpisu wymaga weryfikacji tożsamość, która może zostać potwierdzona na dwa sposoby:
przez doradcę – operatora PPT podczas jednorazowego spotkania osobistego
oraz przy wykorzystaniu identyfikacji elektronicznej (eID Santander), która pozwala na automatyczną weryfikację tożsamości klienta za pośrednictwem osobistego konta bankowego w Santander Bank Polska. Dzięki temu fizyczne spotkanie z doradcą nie jest konieczne

Podpisywanie umów w dogodnym dla klientów czasie oraz miejscu

Zwiększenie efektywności pracy doradców leasingowych

Gwarancja bezpieczeństwa przetwarzanych danych i dokumentów

Zdalna obsługa i procesowanie kontraktów leasingowych

Skrócenie czasu obsługi i zdecydowane podniesienie jej jakości.

Cyfryzacja obiegu dokumentów i redukcja kosztów obsługi papieru

Utrzymanie działania kluczowych procesów w okresie pandemii

Zwiększenie liczby cyfrowych usług w portalu eBOK24

Wdrożenie strategii paperless i dbałość o środowisko naturalne

Kamienie milowe projektu

Integracja systemów Santander Leasing z usługami Asseco poprzez Bramki Usług Zaufania

Uruchomienie pełnego procesu elektronicznego podpisania umowy leasingu

Szkolenia pracowników Santander Leasing w Asseco Academy

Przyznanie uprawnień operatora PPT po zakończonym kursie

Wydanie e-podpisów doradcom leasingowym

Rozwiązania wykorzystane w projekcie

Do podpisywania umów w portalu eBOK24

Do oznaczania daty umowy leasingowej (data pewna).

Do automatycznego pieczętowania umów.

Produkty i usługi szyte na miarę

Komponent
secure-shield 1

Służący do automatyzacji procesu
składania wniosku o e-podpis.

Bramki usług zaufania
computer-1

Wykorzystywane w procesie podpisywania i walidacji wraz z komponentami umożliwiającymi składanie podpisów jednorazowych. Umożliwiające zachowanie poufności podpisywanego dokumentu oraz stworzenie właściwego formatu podpisu zgodnie z wymaganiami standardów i przepisów prawa.

„W pierwszym półroczu 2020 roku masowo wykorzystywaliśmy usługi Asseco Data Systems w procesie odraczania spłat klientów związanych z lockdownem wywołanym przez COVID-19. To nas utwierdziło, że jest partnerem godnym zaufania i świadczącym kwalifikowane usługi na najwyższym poziomie

Rozwiń...

Dlatego wybraliśmy go do realizacji kolejnego projektu. Na pierwszym etapie rozmów eksperci Asseco bardzo elastycznie podchodzili do naszych pomysłów i oczekiwań. Przez cały okres realizacji projektu mogliśmy liczyć na rzetelne wsparcie project managera ze strony Asseco i szybką eliminację zaistniałych przeszkód”.

images 1

Magdalena Reimann
Dyrektor Biura Rozwoju Obsługi Cyfrowej
Santander Leasing

Skontaktuj się z nami

_contact_blue

Umów kontakt z Doradcą

Zamów rozmowę
_message_orange

Wyślij wiadomość

paperless@assecods.pl