Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Wszystkie urzędy

Podpisuj dokumenty i wnioski urzędowe kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Podpis elektroniczny można z powodzeniem stosować do kontaktu z urzędami administracji publicznej. Katalog zastosowań e-podpisu w urzędach zawiera co najmniej kilkadziesiąt przypadków użycia. Można nim opatrywać dokumenty do Urzędu Skarbowego, ZUS, KRS, oferty w zamówieniach publicznych i wiele innych.

Kwalifikowany podpis elektroniczny może być stosowany do kontaktu na różnych szczeblach administracji publicznej:

  • samorządowej: gminnej, powiatowej oraz wojewódzkiej,
  • rządowej: centralnej (Prezes Rady Ministrów, Rada Ministrów, ministrowie oraz centralne organy administracji rządowej) oraz terenowej (wojewoda i służby działające regionalnie),
  • państwowej, nie podlegającej rządowi, m.in.: Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rzecznik Praw Obywatelskich, Krajowa Rada Sądownictwa czy Narodowy Bank Polski.

Z podpisem elektronicznym załatwisz wiele spraw administracyjnych w urzędach.

Jak szybko i wygodnie podpisywać e-dokumenty podpisem elektronicznym od Certum? Wystarczą 3 proste kroki!

1

Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze.

2

Podpisujesz go cyfrowo podpisem kwalifikowanym.

3

Potwierdzasz podpis swoim kodem PIN.

Korzystaj z certyfikatu kwalifikowanego w urzędach i zyskaj.

Wygodę

Podpisujesz dowolne e-dokumenty urzędowe, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Bezpieczeństwo

Chronisz podpisywane dokumenty i wnioski przed sfałszowaniem i antydatowaniem.

Szybkość

Przyśpieszasz proces podpisywania dokumentów w kontaktach z administracją.

Komfort

Używasz e-podpisu z dowolnego urządzenia połączonego z internetem.

Zgodność z regulacjami

Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskim i unijnym prawodawstwem.

Dostęp 24/7

Możesz wysyłać do urzędów podpisane e-dokumenty w dowolnym miejscu i czasie.

Wiele spraw urzędowych może być załatwionych cyfrowo i zdalnie. Wystarczy użyć do tego celu mobilnego e-podpisu SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.

Sprawdź, jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do kontaktów z urzędami.

Nie masz e-podpisu? Kup go i używaj do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych w urzędach.

Kup podpis

Masz certyfikat kwalifikowany, ale kończy się jego ważność? Odnów go i podpisuj każdy dokument urzędowy.

Odnów podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami