Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Dokumentacja wewnątrz firmy

Podpisuj firmowe dokumenty wewnętrzne kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Kwalifikowany podpis elektroniczny może być stosowany do podpisywania firmowej dokumentacji wewnętrznej. W organizacjach występuje duży obrót różnego typu dokumentami: regulaminy, instrukcje, schematy, zarządzenia, protokoły czy wnioski, to stały zestaw dokumentów pojawiający się niemal w każdej firmie. Szacunki wskazują, że pracownicy spędzają około 30% czasu na szukaniu dokumentów papierowych, natomiast w przypadku dokumentów w formie elektronicznej można je bardzo łatwo przechowywać, a później prosto i szybko znaleźć. E-podpis przyspiesza i ułatwia pracę, ponieważ pozwala szybko i na odległość podpisać wiele różnego rodzaju dokumentów w organizacji, takich jak:

  • regulaminy: pracy, wynagradzania i premiowania,
  • regulamin organizacyjny,
  • schemat organizacyjny,
  • karty zadań jednostek i komórek organizacyjnych,
  • zakres czynności stanowisk,
  • instrukcje organizacyjne,
  • upoważnienie do przetwarzania danych osobowych,
  • zarządzenia,
  • polecenia,
  • pisma okólne.
  • wnioski urlopowe,
  • delegacje,
  • protokoły zdawczo-odbiorcze,
  • pełnomocnictwa,
  • świadectwa pracy,
  • formularze PIT-11,
  • decyzje finansowe.

Jak podpisać elektronicznie wewnętrzną dokumentację firmową?Wystarczą 3 proste kroki!

1

Przygotuj dokument w formie pdf, np. regulamin

2

Podpisz go kwalifikowanym podpisem elektronicznym

3

Wyślij plik mailem do wszystkich pracowników

Zastosuj e-podpis do podpisywania wewnętrznej dokumentacji firmowej i zyskaj!

Wygodę

Podpisujesz e-dokumenty bez ograniczeń, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Bezpieczeństwo

Chronisz treść firmowej dokumentacji przed sfałszowaniem i antydatowaniem.

Szybkość

Usprawniasz proces obiegu wewnętrznej dokumentacji firmowej.

Komfort

Używasz e-podpisu wprost z Twojego urządzenia z dostępem do Internetu.

Zgodność z regulacjami

Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskimi i unijnymi przepisami prawa.

Dostęp 24/7

Możesz wysyłać pliki podpisane elektronicznie w dowolnym miejscu i czasie.

Do elektronicznego podpisania wewnętrzne dokumenty w organizacji możesz użyć mobilnego e-podpisu SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.

Sprawdź, jak uzyskać e-podpis do podpisywania wewnętrznej dokumentacji firmowej.

Nie masz e-podpisu? Możesz go kupić i wygodnie podpisywać wewnętrzną dokumentację firmową.

Kup podpis

Posiadasz certyfikat kwalifikowany, ale kończy się jego ważność. Odnów go i podpisuj wewnętrzne dokumenty firmy.

Odnów podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami