
Zdalne potwierdzenie tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną
Kup i aktywuj e-podpis bez wychodzenia z domu


we współpracy z

Łatwo uzyskaj podpis SimplySign potwierdzając tożsamość w Santander Bank Polska S.A.
Asseco razem z Santander Bank Polska uruchomiło potwierdzenie tożsamości usługą eID. Klienci Santander Bank Polska, posiadający Santander Internet, mogą potwierdzić swoją tożsamość w procesie wnioskowania o certyfikat SimplySign.
Skorzystasz z tego rozwiązania jeśli:
- Wnioskujesz o produkt SimplySign – mobilny podpis elektroniczny
- Jesteś klientem Santander Bank Polska i korzystasz z usługi Santander Internet

Czym jest potwierdzenie tożsamości w oparciu o usługę elektronicznego przekazywania danych (eID)
Jest to metoda identyfikacji elektronicznej, która pozwala na szybkie i bezpieczne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej będącej klientem Santander Bank Polska i korzystającej z usługi Santander Internet. Weryfikacja tożsamości następuje poprzez przekazanie danych osobowych klienta do usługi identyfikacji.
Jak skorzystać
z rozwiązania
opartego o potwierdzenie
tożsamości w oparciu usługę elektronicznego
przekazywania danych(eID)

