Prosty i intuicyjny proces odnowienia podpisu elektronicznego

Wystarczy kilka kroków, aby odnowić swój podpis elektroniczny CERTUM

Uwaga: zanim przystąpisz do zakupu odnowienia certyfikatu kwalifikowanego, upewnij się, że posiadasz ważny certyfikat kwalifikowany,
który zostanie odnowiony.

Kup

Kup kod aktywacyjny na odnowienie certyfikatu kwalifikowanego

Kup teraz
Aktywuj

Pobierz i zainstaluj
najnowszą wersję
oprogramowania

Wypełnij formularz
aktywacji odnowienia karty
i podpisz aneks do umowy

Aktywuj odnowienie

W ciągu 48h otrzymasz na
adres email potwierdzenie
o pomyślnym złożeniu wniosku
o odnowienie certyfikatu.

Najpóźniej w ciągu 7 dni
otrzymasz na adres email
informację o odnowieniu
Twojego certyfikatu

Pobranie certyfikatu
Pobierz odnowiony
Certyfikat

Pobierz Certyfikat
Korzystaj

Sprawdź jak łatwo korzysta się z e-podpisu CERTUM

Uwaga: zanim przystąpisz do zakupu odnowienia certyfikatu kwalifikowanego, upewnij się, że posiadasz ważny certyfikat kwalifikowany,
który zostanie odnowiony.

1. Wypełnij formularz aktywacji odnowienia certyfikatu kwalifikowanego

Otwórz

2. Wydanie certyfikatu przez CERTUM

Otwórz

3. Zainstaluj certyfikat na karcie kryptograficznej

Otwórz

4. Jak korzystać z podpisu elektronicznego?

Otwórz

Często zadawane pytania

  1. Kiedy należy przystąpić do procesu odnowienia posiadanego certyfikatu kwalifikowanego?
    Otwórz
  2. Czy CERTUM PCC poinformuje mnie, że mój certyfikat kwalifikowany wygasa?
    Otwórz
  3. Posiadam certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok – czy mogę odnowić go na 2 lata?
    Otwórz
  4. Mój certyfikat kwalifikowany wygasł, czy mogę go odnowić?
    Otwórz
  5. Czy mogę odnowić certyfikat, który wygasł i podpisać dokumenty przy wykorzystaniu ważnego certyfikatu kwalifikowanego innej osoby?
    Otwórz
  6. Ile trwa cały proces odnowienia certyfikatu kwalifikowanego - od zakupu do pobrania certyfikatu?
    Otwórz
  7. Mam certyfikat kwalifikowany wydany przez inne Centrum Certyfikacji. Czy mogę go odnowić w CERTUM PCC?
    Otwórz
  8. Czy mogę zmienić swoje dane podczas odnawiania certyfikatu?
    Otwórz
  9. Posiadam moduł uwierzytelniający. Dlaczego nie mogę odnowić certyfikatu?
    Otwórz
Instrukcje

Pobierz szczegółowe instrukcje procesu odnowienia podpisu elektronicznego

Zakup Aktywacja Pobranie
Potrzebujesz pomocy przy aktywacji odnowienia podpisu elektronicznego?

Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Wystarczy zadzwonić do nas w dniach pon-pt w godz. 6-18 pod numer:

91 4801 340 dla połączeń z tel. komórkowych
801 540 340dla połączeń z tel. stacjonarnych*

Zestawy do e-podpisu

Porównaj wszystkie zestawy CERTUM

Kup w internecie

Zamów zestaw CERTUM do podpisu elektronicznego w e-sklepie, a my dostarczymy go na Twój adres.

Znajdź partnera

Z CERTUM współpracują setki autoryzowanych partnerów u których kupisz e-podpis i potwierdzisz swoją tożsamość.

Znajdź lokalnego sprzedawcę

Zadzwoń do nas

Porozmawiaj ze specjalistami z CERTUM

801 540 340lub48 91 4801 340

* - stawka za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki