
Indywidualne rozwiązanie odpowiadające na potrzeby Twojego biznesu
Poznaj narzędzia paperless
Zobacz, na czym polega unikalność współpracy z Certum
- 1Rozmawiamy
- 2Analizujemy
- 3Proponujemy rozwiązanie
- 4Wdrażamy
- 5Utrzymujemy
Rozmawiamy
Efektywna komunikacja to podstawa udanej współpracy. Dlatego tak ważnym elementem całego procesu jest rozmowa, podczas której wspólnie wybierzemy rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom Twojego biznesu.
Porozmawiajmy.
Analizujemy
Możesz mieć pewność, że nie będziemy szukać dróg na skróty i kopiować istniejących produktów. Nasz zespół projektowy ma wiedzę, doświadczenie i duże pokłady kreatywności, które pozwalają nam tworzyć rozwiązania szyte na miarę. Produkt końcowy powstaje w oparciu o wnikliwą analizę Twoich potrzeb i oczekiwań.
Proponujemy rozwiązanie
Stworzyliśmy najlepsze produkty z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego, które są obecnie dostępne na rynku. Znając Twoje potrzeby, będziemy mogli wybrać te najbardziej przydatne i stworzyć z nich dedykowany pakiet rozwiązań lub, jeżeli okaże się to niezbędne – zbudować nowy produkt, ściśle dopasowany do Twojego biznesu.
Wdrażamy
Wdrożenie rozwiązania może się odbyć zdalnie lub w siedzibie Twojej firmy – to zależy od Ciebie. Nasi wdrożeniowcy nie tylko zaimplementują w pełni funkcjonalny produkt, lecz również poinstruują Cię, jak z niego efektywnie korzystać. Całość projektu zostanie opisana w szczegółowej dokumentacji.
Utrzymujemy
W trosce o Twoją wygodę oferujemy również usługę utrzymania, dzięki której zyskujesz pewność, że rozwiązania, z których korzystasz będą dostępne i niezawodne. Warunki usługi są opisane w SLA, które podpisujemy.
Kto zaopiekuje się Twoją firmą?
Twój osobisty Doradca z Certum
Za Twój projekt odpowiada zawsze ta sama osoba. Jeśli masz pytanie lub problem, wiesz do kogo zadzwonić, żeby uzyskać niezbędne informacje lub pomoc. Doradca zna Ciebie i Twoją firmę, więc zapewni skuteczne wsparcie w każdej sytuacji.

Artur Miękina
Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych

Mariusz Janczak
Opiekun klienta

Monika Juszczyńska
Opiekun klienta

Paulina Dzwonkowska
Opiekun klienta
Zespół specjalistów Certum
Nad rozwiązaniem dla Ciebie pracuje zespół doświadczonych fachowców. Oprócz osobistego Doradcy, w skład zespołu wchodzi Analityk, Project Manager, Wdrożeniowiec i zespół zajmujący się utrzymaniem. Razem stworzą produkt dopasowany do potrzeb Twojej firmy.
Renomę naszych specjalistów potwierdza uczestnictwo w wypracowywaniu standardów:



Odkryj potencjał nowych narzędzi i możliwości dla Twojego biznesu
Podpis elektroniczny
Skuteczne prawnie i wygodne podpisywanie e-dokumentów – również w aplikacji mobilnej
Zalety podpisu elektronicznego:
Zwiększa bezpieczeństwo i oszczędza czas
Jest niemożliwy do podrobienia
Ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny i gwarantuje bezpieczeństwo prawne
Jest zgodny z prawem polskim i unijnym
Rozwiązania pod klucz

Usługi e-podpisu i e-pieczęci w pełni dostosowane do procesów biznesowych w Twojej firmie
Zalety naszych rozwiązań:
Zwiększają innowacyjność i wiarygodność Twojego przedsiębiorstwa
Wzmacniają zaufanie klientów do firmy
Umożliwiają automatyzację i przyśpieszenie procesów biznesowych i zarządczych
Pozwalają oszczędzić czas i pieniądze, które możesz zainwestować w dalszy rozwój
Podnoszą konkurencyjność i skuteczność działań prowadzonych na polskim i europejskim rynku cyfrowym
Zapewniają pełen cykl życia dokumentu elektronicznego i gwarantują jego ważność w długim okresie
Wirtualna teczka

Łatwy dostęp do skategoryzowanych e-dokumentów firmy, przechowywanych w bezpiecznym środowisku
Zalety naszego rozwiązania:
Intuicyjny podział na kategorie: do podpisu, podpisane, odrzucone
Usprawniony obieg dokumentów – gdziekolwiek się wybierzesz e-dokumenty zawsze będą pod ręką
Automatyczny dobór podpisu do rodzaju dokumentu
Wygodne powiadomienia e-mail informujące i przypominające o nowym dokumencie do podpisu
Sprawne przekazywanie dokumentów odpowiednim osobom
Dostępność rozwiązania na urządzenia stacjonarne i mobilne
Zarządzanie procesem podpisywania dokumentów przez odpowiednie osoby
API i integracja

Nie musisz zmieniać systemu, żeby spełniał potrzeby Twojego biznesu. Możesz w łatwy sposób dodać funkcjonalność, która to zrobi.
Zalety naszych rozwiązań:
Prosta integracja pomiędzy Twoim systemem a naszymi usługami
Szybkie wdrożenie i łatwa obsługa nowych rozwiązań przez użytkowników
Wydajna architektura, która pozwala obsługiwać wielu klientów/procesów jednocześnie
Stały dostęp do specjalistów, którzy służą wsparciem technicznym
SLA i skalowalność

Jesteśmy w stanie obsłużyć dowolne wolumeny dokumentów i pozostajemy do Twojej dyspozycji 24 h na dobę - przez 365 dni w roku.
Zalety współpracy:
Wysoka dostępność specjalistów i niezawodność świadczonych usług
SLA na poziomie nawet 99,9%
Pewność i bezpieczeństwo

Nasze produkty i usługi dają klientom gwarancję najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Certum znajduje się od 2002 r. na liście światowych zaufanych centrów certyfikacji (CA) i cyklicznie przechodzi audytu zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, co jest poświadczane posiadaniem certyfikatu zgodności dla świadczonych usług zaufania.
Ponad 100 ekspertów
Punkt certyfikacyjny certyfikatów Ernst & Young
Identyfikacja w e-usługach

Żeby mieć pewność, że osoba, z którą zdalnie zawierasz umowę jest faktycznie tą, za którą się podaje, a umowa ma wymaganą moc prawną - skorzystaj z usług zaufania Certum.
Jeżeli umowa została podpisana elektronicznie - skorzystaj z usługi walidacji podpisu - w ten sposób sprawdzisz tożsamość osoby, która złożyła podpis. Zalety naszych usług:
Możliwość walidacji podpisu widocznego na umowie podpisanej elektronicznie
100% niezawodność
Pełne bezpieczeństwo przetwarzanych danych


Raport specjalny 2020
„TRUSTED ECONOMY w nowej rzeczywistości”

Raport „TRUSTED ECONOMY w nowej rzeczywistości. Zmniejszenie ryzyka związanego z szybką cyfryzacją ”to kolejna publikacja poświęcona temu ważnemu obszarowi gospodarki cyfrowej, przygotowany przez ekspertów Obserwatorium.biz Deloitte Legal i Asseco Data Systems. Publikacja jest tym ważniejsza, że w dobie pandemii w całej Unii Europejskiej potrzebne są rozwiązania, które zapewnią sprawną i jednocześnie bezpieczną transformację administracji publicznej i procesów biznesowych do kanałów cyfrowych.
Głównym celem niniejszego Raportu jest odpowiedź na pytanie, w jakich obszarach i jak przyspieszona cyfryzacja przedsiębiorstw i administracji publicznej miała miejsce podczas pandemii COVID-2019 od marca do września 2020 r. Oraz jaką rolę odegrały w tym identyfikacja elektroniczna i usługi zaufania. Jednocześnie staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób system prawny Unii Europejskiej, Polski i innych państw członkowskich jest gotowy na migrację procesów biznesowych i administracyjnych do sfery online i jakie zmiany są nadal potrzebne w tym obszarze.
Premierowa prezentacja Raportu odbyła się 30 września 2020 roku podczas Europejskiego Forum Podpisu Elektronicznego EFPE 2020.
Otrzymaj raport
Przełącz się na #BiznesBezPapieru

„Jak bezpiecznie wprowadzić firmę w cyfrowy świat?”
„Pokaż mi, ile masz segregatorów, a powiem Ci jaką firmą jesteś!”
W tak obrazowy sposób można odróżnić tradycyjną organizację od nowoczesnego biznesu, który stawia na cyfrowe rozwiązania. Funkcjonowanie firmy, opartej na tradycyjnym, papierowym obrocie dokumentów, jest już nie tylko passé. Jest działaniem na szkodę firmy, choć oczywiście nie w sposób określony w kodeksach.
Receptą na unowocześnienie organizacji i lepsze wyniki biznesowe jest wdrożenie strategii paperless. Firmy, które dziś nie sięgną po cyfrowe technologie, jutro zostaną w tyle za innowacyjną konkurencją.
W poradniku znajdziesz między innymi:
- wskazówki jak przełączyć się na biznes bez papieru,
- przykłady projektów rynkowych liderów,
- checklistę „Jak zacząć wdrożenie paperless”.
Pobierz poradnik poświęcony digitalizacji firm!
Otrzymaj raport