Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu
s-hero-rozwiazania-dedykowane

Indywidualne rozwiązanie odpowiadające na potrzeby Twojego biznesu

20 lat

doświadczenia

_touching

Elastyczne
modele współpracy

_multidiscipline

Multidyscyplinarny
zespół specjalistów

_advisor

Indywidualny Opiekun

_organizer

Organizator największej w Europie
konferencji o e-podpisie

Zobacz, na czym polega unikalność współpracy z Certum

  • 1Rozmawiamy
  • 2Analizujemy
  • 3Proponujemy rozwiązanie
  • 4Wdrażamy
  • 5Utrzymujemy
1

Rozmawiamy

Efektywna komunikacja to podstawa udanej współpracy. Dlatego tak ważnym elementem całego procesu jest rozmowa, podczas której wspólnie wybierzemy rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom Twojego biznesu.

Porozmawiajmy.

  • Skontaktuj się z nami
  • paperless@assecods.pl
  • +48 91 8228080
2

Analizujemy

Możesz mieć pewność, że nie będziemy szukać dróg na skróty i kopiować istniejących produktów. Nasz zespół projektowy ma wiedzę, doświadczenie i duże pokłady kreatywności, które pozwalają nam tworzyć rozwiązania szyte na miarę. Produkt końcowy powstaje w oparciu o wnikliwą analizę Twoich potrzeb i oczekiwań.

3

Proponujemy rozwiązanie

Stworzyliśmy najlepsze produkty z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego, które są obecnie dostępne na rynku. Znając Twoje potrzeby, będziemy mogli wybrać te najbardziej przydatne i stworzyć z nich dedykowany pakiet rozwiązań lub, jeżeli okaże się to niezbędne – zbudować nowy produkt, ściśle dopasowany do Twojego biznesu.

4

Wdrażamy

Wdrożenie rozwiązania może się odbyć zdalnie lub w siedzibie Twojej firmy – to zależy od Ciebie. Nasi wdrożeniowcy nie tylko zaimplementują w pełni funkcjonalny produkt, lecz również poinstruują Cię, jak z niego efektywnie korzystać. Całość projektu zostanie opisana w szczegółowej dokumentacji.

5

Utrzymujemy

W trosce o Twoją wygodę oferujemy również usługę utrzymania, dzięki której zyskujesz pewność, że rozwiązania, z których korzystasz będą dostępne i niezawodne. Warunki usługi są opisane w SLA, które podpisujemy.

Kto zaopiekuje się Twoją firmą?

Twój osobisty Doradca z Certum

Za Twój projekt odpowiada zawsze ta sama osoba. Jeśli masz pytanie lub problem, wiesz do kogo zadzwonić, żeby uzyskać niezbędne informacje lub pomoc. Doradca zna Ciebie i Twoją firmę, więc zapewni skuteczne wsparcie w każdej sytuacji.

Miekina_Artur

Artur Miękina
Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych

Zespół specjalistów Certum

Nad rozwiązaniem dla Ciebie pracuje zespół doświadczonych fachowców. Oprócz osobistego Doradcy, w skład zespołu wchodzi Analityk, Project Manager, Wdrożeniowiec i zespół zajmujący się utrzymaniem. Razem stworzą produkt dopasowany do potrzeb Twojej firmy.

Renomę naszych specjalistów potwierdza uczestnictwo w wypracowywaniu standardów:

pkn
piit
csc
Andrzej_Ruciński_-_wycentrowany_II

Andrzej Ruciński

  • Ekspert Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) w zakresie identyfikacji, uwierzytelniania i podpisu elektronicznego
  • Ekspert Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (PKN) w zakresie kart elektronicznych
  • Przewodniczący Komitetu Technicznego 172 ds. Identyfikacji Osób, Podpisu Elektronicznego, Kart Elektronicznych oraz Powiązanych z nimi Systemów i Działań
Tomasz_Litarowicz

Tomasz Litarowicz

  • Dyrektor Konferencji Europejskie Forum Podpisu Elektronicznego i Usług Zaufania
Marcin-Szulga

Marcin Szulga

  • Członek Cloud Signature Consortium
  • Ekspert PKI i Blockchain (Key Note Speaker na konferencjach międzynarodowych)
  • Wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Klaster ICT Pomorze Zachodnie
Miekina_Artur

Artur Miękina

  • Wiceprzewodniczący i Ekspert Komitetu Administracji Cyfrowej Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
  • Członek Komitetu Technicznego 172 ds. Identyfikacji Osób, Podpisu Elektronicznego, Kart Elektronicznych oraz Powiązanych z nimi Systemów i Działań
Ałła_Stoliarowa-Myć

Ałła Stoliarowa-Myć

  • Ekspert PKI
  • Członek Cloud Signature Consortium
Patrycja_Wiktorczyk

Patrycja Wiktorczyk

  • Ekspert PKI
  • Członek Cloud Signature Consortium
Bogusław_Szostak

Bogusław Szostak

  • Ekspert d.s. urządzeń kryptograficznych
  • Członek Polskiego Komitetu Normalizacyjnego

Skontaktuj się z nami

Calendar

Umów rozmowę z Doradcą

Zamów Doradcę
_message_orange

Wyślij wiadomość

paperless@assecods.pl

Odkryj potencjał nowych narzędzi i możliwości dla Twojego biznesu

Podpis elektroniczny

Rozwiązania pod klucz

Wirtualna teczka

API i integracja

SLA i skalowalność

Pewność i bezpieczeństwo

Identyfikacja w e-usługach

Podpis elektroniczny

Skuteczne prawnie i wygodne podpisywanie e-dokumentów – również w aplikacji mobilnej

Zalety podpisu elektronicznego:

Zwiększa bezpieczeństwo i oszczędza czas

Jest niemożliwy do podrobienia

Ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny i gwarantuje bezpieczeństwo prawne

Jest zgodny z prawem polskim i unijnym

Rozwiązania pod klucz

Tailored_Solutions

Usługi e-podpisu i e-pieczęci w pełni dostosowane do procesów biznesowych w Twojej firmie

Zalety naszych rozwiązań:

Zwiększają innowacyjność  i wiarygodność Twojego przedsiębiorstwa

Wzmacniają zaufanie klientów do firmy

Umożliwiają automatyzację i przyśpieszenie procesów biznesowych i zarządczych

Pozwalają oszczędzić czas i pieniądze, które możesz zainwestować w dalszy rozwój

Podnoszą konkurencyjność i skuteczność działań prowadzonych na polskim i europejskim rynku cyfrowym

Zapewniają pełen cykl życia dokumentu elektronicznego i gwarantują jego ważność w długim okresie

Wirtualna teczka

Virutal_file

Łatwy dostęp do skategoryzowanych e-dokumentów firmy, przechowywanych w bezpiecznym środowisku

Zalety naszego rozwiązania:

Intuicyjny podział na kategorie: do podpisu, podpisane, odrzucone

Usprawniony obieg dokumentów – gdziekolwiek się wybierzesz e-dokumenty zawsze będą pod ręką

Automatyczny dobór podpisu do rodzaju dokumentu

Wygodne powiadomienia e-mail informujące i przypominające o nowym dokumencie do podpisu

Sprawne przekazywanie dokumentów odpowiednim osobom

Dostępność rozwiązania na urządzenia stacjonarne i mobilne

Zarządzanie procesem podpisywania dokumentów przez odpowiednie osoby

API i integracja

API_and_Integration

Nie musisz zmieniać systemu, żeby spełniał potrzeby Twojego biznesu. Możesz w łatwy sposób dodać funkcjonalność, która to zrobi.

Zalety naszych rozwiązań:

Prosta integracja pomiędzy Twoim systemem a naszymi usługami

Szybkie wdrożenie i łatwa obsługa nowych rozwiązań przez użytkowników

Wydajna architektura, która pozwala obsługiwać wielu klientów/procesów jednocześnie

Stały dostęp do specjalistów, którzy służą wsparciem technicznym

SLA i skalowalność

SLA_and_Scalability

Jesteśmy w stanie obsłużyć dowolne wolumeny dokumentów i pozostajemy do Twojej dyspozycji 24 h na dobę - przez 365 dni w roku.

Zalety współpracy:

Wysoka dostępność specjalistów i niezawodność świadczonych usług

SLA na poziomie nawet 99,9%

Pewność i bezpieczeństwo

Reliability_and_Security

Nasze produkty i usługi dają klientom gwarancję najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Certum znajduje się od 2002 r. na liście światowych zaufanych centrów certyfikacji (CA) i cyklicznie przechodzi audytu zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, co jest poświadczane posiadaniem certyfikatu zgodności dla świadczonych usług zaufania.

Ponad 100 ekspertów

Punkt certyfikacyjny certyfikatów Ernst & Young

Identyfikacja w e-usługach

Electronic-Services-Identification

Żeby mieć pewność, że osoba, z którą zdalnie zawierasz umowę jest faktycznie tą, za którą się podaje, a umowa ma wymaganą moc prawną - skorzystaj z usług zaufania Certum.

Jeżeli umowa została podpisana elektronicznie - skorzystaj z usługi walidacji podpisu - w ten sposób sprawdzisz tożsamość osoby, która złożyła podpis.
Zalety naszych usług:

Możliwość walidacji podpisu widocznego na umowie podpisanej elektronicznie

100% niezawodność

Pełne bezpieczeństwo przetwarzanych danych

s-discover
Raport_okładka

Raport specjalny 2020
„TRUSTED ECONOMY w nowej rzeczywistości”

Raport_okładka

Raport „TRUSTED ECONOMY w nowej rzeczywistości. Zmniejszenie ryzyka związanego z szybką cyfryzacją ”to kolejna publikacja poświęcona temu ważnemu obszarowi gospodarki cyfrowej, przygotowany przez ekspertów Obserwatorium.biz Deloitte Legal i Asseco Data Systems. Publikacja jest tym ważniejsza, że ​​w dobie pandemii w całej Unii Europejskiej potrzebne są rozwiązania, które zapewnią sprawną i jednocześnie bezpieczną transformację administracji publicznej i procesów biznesowych do kanałów cyfrowych.

Głównym celem niniejszego Raportu jest odpowiedź na pytanie, w jakich obszarach i jak przyspieszona cyfryzacja przedsiębiorstw i administracji publicznej miała miejsce podczas pandemii COVID-2019 od marca do września 2020 r. Oraz jaką rolę odegrały w tym identyfikacja elektroniczna i usługi zaufania. Jednocześnie staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób system prawny Unii Europejskiej, Polski i innych państw członkowskich jest gotowy na migrację procesów biznesowych i administracyjnych do sfery online i jakie zmiany są nadal potrzebne w tym obszarze.

Premierowa prezentacja Raportu odbyła się 30 września 2020 roku podczas Europejskiego Forum Podpisu Elektronicznego EFPE 2020.

Otrzymaj raport
Raport_biznes_bez_papieru_2021

Przełącz się na #BiznesBezPapieru

Raport_biznes_bez_papieru_2021

„Jak bezpiecznie wprowadzić firmę w cyfrowy świat?”

„Pokaż mi, ile masz segregatorów, a powiem Ci jaką firmą jesteś!”

W tak obrazowy sposób można odróżnić tradycyjną organizację od nowoczesnego biznesu, który stawia na cyfrowe rozwiązania. Funkcjonowanie firmy, opartej na tradycyjnym, papierowym obrocie dokumentów, jest już nie tylko passé. Jest działaniem na szkodę firmy, choć oczywiście nie w sposób określony w kodeksach.

Receptą na unowocześnienie organizacji i lepsze wyniki biznesowe jest wdrożenie strategii paperless. Firmy, które dziś nie sięgną po cyfrowe technologie, jutro zostaną w tyle za innowacyjną konkurencją.

W poradniku znajdziesz między innymi:

  • wskazówki jak przełączyć się na biznes bez papieru,
  • przykłady projektów rynkowych liderów,
  • checklistę „Jak zacząć wdrożenie paperless”.

Pobierz poradnik poświęcony digitalizacji firm!

Otrzymaj raport