Aktywacja odnowienia

krok 2 z 3 do korzystania z podpisu elektronicznego

Dla klientów, którzy w 1 kroku dokonali zakupu:

  • Odnowienia certyfikatu kwalifikowanego (bez wymiany karty kryptograficznej).
Dzięki aktywacji odnowienia przed wygaśnięciem posiadanego certyfikatu kwalifikowanego, możesz podpisać wszystkie niezbędne dokumenty elektronicznie i dokonać odnowienia online, bez dodatkowych formalności.
Postępowanie przed aktywacją << wiecej

Zanim przystąpisz do kroku 2, upewnij się, że posiadasz ważny certyfikat kwalifikowany, który zostanie odnowiony, oraz:

  • najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager (dostępna tutaj),
  • zainstalowane oprogramowanie Sun Java Runtime Environment, w wersji 1.6.0_10 lub nowszej (dostępne pod adresem http://java.com)

Do przeprowadzenia aktywacji niezbędny jest także kod aktywacyjny zakupiony w Kroku 1.

Podpisany elektronicznie Aneks jest automatycznie przekazywany do CERTUM i na jego podstawie, w ciągu 7 dni roboczych, zostanie wydany Ci odnowiony certyfikat kwalifikowany. Informację o wydaniu certyfikatu otrzymasz na podany wcześniej w formularzu (podczas aktywacji odnowienia) adres e-mail.

 
Aktywacja

Rozpocznij proces aktywacji i przejdź do formularza aktywacyjnego.

Będziesz proszony o:

  • logowanie,
  • wprowadzenie zakupionego kodu aktywacyjnego do odnowienia certyfikatu kwalifikowanego,
  • weryfikację danych zawartych w certyfikacie (z możliwością modyfikacji niektórych danych Subskrybenta),
  • złożenie podpisu elektronicznego pod Aneksem do Umowy z Subskrybentem.

Podpisany elektronicznie Aneks jest automatycznie przekazywany do CERTUM i na jego podstawie, w ciągu 7 dni roboczych, zostanie wydany Ci odnowiony certyfikat kwalifikowany. Informację o wydaniu certyfikatu otrzymasz na podany wcześniej w formularzu (podczas aktywacji odnowienia) adres e-mail.

Aktywacja w Punkcie Rejestracji lub Punkcie Partnerskim

Proces aktywacji odnowienia certyfikatu kwalifikowanego można także przeprowadzić przy udziale operatora jednego z Punktów Rejestracji / Punktów Partnerskich. W tym celu należy przygotować kartę kryptograficzną, zawierającą certyfikat kwalifikowany, który ma zostać odnowiony. Operator wybranego punktu zrealizuje procedurę odnowienia i odpowie na wszelkie pytania

Uwaga: asysta przy wykonaniu odnowienia jest usługą:

Dopełniłeś już wszystkich formalności i otrzymałeś powiadomienie od CERTUM PCC o wydaniu certyfikatu kwalifikowanego? Przejdź do kroku 3 i pobierz certyfikat
 
 
Potrzebujesz pomocy przy certyfikacie kwalifikowanym...?
Nazwa instrukcji Wersja Plik
Krok 1 – zakup certyfikatu kwalifikowanego 1.6
PDF
Krok 2 – aktywacja karty CryptoCERTUM 1.6
PDF
Krok 3 – pobranie certyfikatu kwalifikowanego 1.5
PDF
 

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki