Złoty „Laur Klienta 2010” w kategorii Podpis Elektroniczny dla Unizeto

Unizeto Technologies SA uplasowała się na 1. miejscu w tegorocznych badaniach, które wyłoniły najpopularniejsze marki, usługi i produkty na krajowym rynku, zdobywając w kategorii „podpis elektroniczny” złote godło „Laur Klienta 2010”.

„Laur Klienta / Laur Konsumenta” to największy ogólnopolski program kliencki i konsumencki, którego wyniki dają obraz popularności marki i produktu (usługi) w jego kategorii. Ogólnopolski sondaż określa znajomość i rozpoznawalność marek, produktów i usług, na których temat zbierane są także szczegółowe opinie klientów.

W tegorocznej, szóstej już edycji konkursu brane były pod uwagę w szczególności dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”. Ankiety w postaci rozmów bezpośrednich oraz wywiadów telefonicznych w Polsce przeprowadziła firma Kowalski Pro-Media, wydawca Rzeczy o Biznesie („Rzeczpospolita”) oraz Przeglądu Gospodarczego („Gazeta Prawna”). Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji innym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Złote godło „Laur Klienta 2010” dla Unizeto Technologies jest potwierdzeniem dobrej opinii klientów, jak i formą ich zbiorowej rekomendacji dla usług certyfikacyjnych świadczonych przez nasze Powszechne Centrum Certyfikacji CERTUM oraz dla dostarczanych przez nas rozwiązań i systemów związanych z podpisem elektronicznym.

Złoty Laur Klienta 2010

Zobacz certyfikat

Wielkość czcionki