uniF@ktura – nowa usługa dla biznesu

Unizeto Technologies rozszerza swoją ofertę w zakresie obsługi faktur elektronicznych wprowadzając od 11 maja 2009 r. na polski rynek nową usługę pod nazwą uniF@ktura.

Ta uniwersalna usługa umożliwia tworzenie faktur elektronicznych, ich dystrybucję oraz długookresową archiwizację. Została opracowana z myślą:

  • o wystawcach faktur – przedsiębiorcach już posiadających certyfikat kwalifikowany a tym samym możliwość posługiwania się bezpiecznym podpisem elektronicznym,
  • oraz odbiorcach faktur to jest firmach i osobach fizycznych, które nie muszą posiadać żadnego certyfikatu, a jedynie dysponować standardowym komputerem z dostępem do Internetu.

Nowa usługa uniF@ktura w odróżnieniu od oferowanego już przez Unizeto Technologies Systemu Obsługi e-Faktur SOE (systemu dostosowywanego do indywidualnych potrzeb masowych wystawców faktur), dedykowana jest firmom wystawiającym mniejsze ilości faktur, tj. od kilkudziesięciu sztuk do kilku tysięcy miesięcznie, w tym także biurom rachunkowym i ich klientom.

Korzystanie z usługi uniF@ktura jest proste i nie wymaga praktycznie dodatkowych nakładów inwestycyjnych. Umożliwia zredukowanie kosztów związanych z wystawianiem, dystrybucją oraz wieloletnim przechowywaniem dokumentów księgowych, nawet o 80%.

W obecnym etapie usługa uniF@ktura, na zasadach promocyjnych, jest skierowana do klientów Unizeto, którzy już nabyli lub zamierzają nabyć certyfikat kwalifikowany w CERTUM Powszechnym Centrum Certyfikacji. W Polsce jest już blisko ćwierć miliona posiadaczy certyfikatów kwalifikowanych – osób potencjalnie zainteresowanych nowymi możliwościami znacznie szerszego wykorzystania podpisu elektronicznego w relacjach biznesowych oraz w relacjach z odbiorcami usług, którzy z podpisem elektronicznym jeszcze się nie zetknęli.

Więcej informacji na stronie produktu lub infolinii 801 540 340

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki