Adobe ufa podpisom elektronicznym CERTUM

CERTUM, największe polskie centrum certyfikacji należące do Unizeto Technologies, jako pierwszy polski podmiot zostało wpisane na ekskluzywną listę zaufanych dostawców certyfikatów – Adobe Approved Trust List. Dzięki temu e-podpisy, składane przez klientów CERTUM w dokumentach PDF, będą uznawane jako zaufane w popularnych programach Adobe.

Adobe Approved Trust List (AATL) pozwala milionom użytkownikom programów Adobe Reader i Adobe Acrobat na całym świecie korzystać z automatycznego rozpoznawania wysokiego poziomu zaufania podpisów elektronicznych w tych programach. Lista ta jest tworzona bezpośrednio przez firmę Adobe i obejmuje grupę największych centrów certyfikacji z całego świata, których usługi potwierdzone są wysokimi standardami, takimi jak pieczęć WebTrustSM/TM. Do tej pory na liście znajdowało się 19 podmiotów. Tworzenie takich list jest standardem wśród producentów oprogramowania współpracującego z różnymi certyfikatami. CERTUM już wcześniej znalazło się na zaufanych listach twórców najpopularniejszych przeglądarek internetowych obejmujących dostarczane certyfikaty SSL, a teraz dołączyło do wąskiego grona zaufanych dla Adobe dostawców podpisu elektronicznego.

Oprogramowanie Adobe jest powszechnie wykorzystywane i zalecane do obsługi formatu PDF na całym świecie – Programy Adobe Reader i Adobe Acrobat są doskonale znanymi narzędziami niemal wszystkim użytkownikom komputerów. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzyła nas firma Adobe i faktu dołączenia CERTUM do światowej elity centrów certyfikacji zebranej na liście AATL – mówi Andrzej Bendig-Wielowiejski, Prezes Zarządu Unizeto Technologies. – Jako krajowy lider usług podpisu elektronicznego, dołączyliśmy właśnie do ścisłej, światowej czołówki. Jest to dla nas duże zobowiązanie. Chcemy bowiem zapewniać Polakom innowacyjne rozwiązania, które są jednocześnie proste i ułatwiają powszechne korzystanie z elektronicznej komunikacji nie tylko w wymiarze krajowym, ale także międzynarodowym – dodaje Andrzej Bendig-Wielowiejski.

Wpisanie CERTUM na listę AATL bezpośrednio przełoży się na korzyści dla użytkowników podpisu elektronicznego. Od tej pory wszystkie dokonywane przez klientów Certum e-podpisy będą automatycznie rozpoznawane i wyświetlane jako zaufane w dokumentach PDF odczytywanych za pomocą programów Adobe. Dzięki temu odbiorcy tych dokumentów z całego świata będą mieli do czynienia z jasnym, czytelnym sygnałem w postaci komunikatu w górnej belce dokumentu na temat tego, że złożony podpis elektroniczny spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa.

 

Lista produktów CERTUM wspieranych przez Adobe:

Znak towarowy Adobe(r) jest zarejestrowanym znakiem towarowym należącym do Adobe Systems Incorporated w Stanach Zjednoczonych i w innych krajach.

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki