Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni,
ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia, nr KRS: 0000421310.
Możecie się Państwo z nami skontaktować:
- listownie (pocztą tradycyjną), pisząc na adres wskazany powyżej;
- za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: kontakt@assecods.pl;
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 52 58 601.
Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować:
- listownie (pocztą tradycyjną), pisząc na adres: Asseco Data Systems S.A., Biuro w Łodzi,
ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź; - za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: IOD@assecods.pl;
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 42 675 63 60.
Cele oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu:
- zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług bezpieczeństwa i zaufania (art. 6 ust. 1 lit. b
Rozporządzenia 1 ); - realizacji obowiązków nałożonych na administratora wynikających z ustawy z dnia 5 września
2016 o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia); - podjęcia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
związanych z umową, jeżeli powstanie spór dotyczący ww. umowy. Podstawą prawną
przetwarzania danych jest w tym wypadku nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia) polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
Kategorie przetwarzanych danych i źródło ich pochodzenia
Państwa dane otrzymaliśmy od podmiotu, z którym Państwo zamierzacie podpisać umowę
wykorzystując podpis elektroniczny, dla którego certyfikat kwalifikowany zostanie wydany przez
Certum. Będziemy przetwarzać następujące kategorie Państwa danych osobowych : dane
identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące certyfikatu.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 20 lat na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy z
dnia 5 września 2016 o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Odbiorcy danych osobowych
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych Państwa dane
osobowe:
- mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania zgodnie z przepisami
prawa.
Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Posiadają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L z
23.05.2018, Nr 127, str. 2)
- prawo dostępu do Państwa danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia Państwa danych osobowych, na podstawie warunków określonych w art.
17 Rozporządzenia; - prawo żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, na podstawie warunków
określonych w art. 18 Rozporządzenia.
Prawo wniesienia sprzeciwu
Z uwagi na fakt, iż przetwarzamy Państwa dane także na podstawie naszego prawnie uzasadnionego
interesu (w zakresie celów wskazanych powyżej, dla których podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1
lit. f Rozporządzenia), mają Państwo prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze
względu na Państwa szczególną sytuację.
Wszystkie powyższe prawa można zrealizować pisząc na adres e-mail daneosobowe@assecods.pl lub adres Inspektora Ochrony Danych: IOD@assecods.pl.
Prawo wniesienia skargi
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres:
Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa
dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
Państwa dane osobowe są przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej.
Wymóg podania danych osobowych
Podanie danych osobowych w celu skorzystania z usług bezpieczeństwa i zaufania jest obowiązkowe i
wynika z przepisów prawa. Brak podania danych osobowych będzie skutkował niemożnością
skorzystania z usług bezpieczeństwa i zaufania.
Automatyczne przetwarzanie danych i profilowanie
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.