proCertum SmartSign

Oprogramowanie proCertum SmartSign® to aplikacja służąca do składania oraz weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy użyciu ważnego certyfikatu kwalifikowanego oraz niekwalifikowanego. Aplikacja proCertum SmartSign® umożliwia zarządzanie dokumentami elektronicznymi, ich elektroniczne podpisywanie oraz weryfikację podpisów elektronicznych i certyfikatów klucza publicznego, wydawanych przez wszystkie centra certyfikacji w Polsce. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł SimplySign Desktop, który emuluje podłączenie do Twojego komputera fizycznej karty kryptograficznej i czytnika kart. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł skorzystać z SimplySign w aplikacjach wymagających skorzystania z fizycznej karty.

 

Zastosowanie:

ProCertum SmartSign® to oprogramowanie, które może stanowić element bezpiecznego urządzenia służącego do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego w myśl Rozporządzenia eIDAS (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 257, str. 73).

proCertum SmartSign
Obsługiwane formaty XAdES, CAdES, PAdES
Obsługiwane typy podpisów Zewnętrzny, wewnętrzny, kontrasygnata, równoległe
Obsługiwane QCA CERTUM, KIR, SIGILLUM, MOBICERT, CENCERT
Obsługiwane CA Zgodne z X.509
Obsługa TS TAK
Wsparcie techniczne Online + Infolinia (w godzinach pracy infolinii)
Wersje językowe PL (wersje EN i RU dostępne są na stronie www.certum.eu)
Oprogramowanie dostosowane do decyzji Komisji Europejskiej (dotyczącej referencyjnego formatu podpisu)  
Wspierane systemy operacyjne Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Linux, Mac OS X,

 

Pliki do pobrania (dla Klientów CERTUM PCC)

 

Microsoft Windows: XP, 2003, Vista; Windows: 7, 8, 10.

Nazwa aplikacji Wersja Plik
proCertum SmartSign + SimplySIgn Desktop 8.1.17
Dokumentacja użytkownika 1.26 [ >> więcej informacjii << ]
Licencja - PDF

Uwaga: w przypadku braku możliwości wyświetlenia instrukcji w oknie przeglądarki, należy zapisać instrukcję klikając prawym klawiszem myszy na ikonę (link) pobierania i wskazując w menu opcję "Zapisz element docelowy jako..." lub "Zapisz link jako..."

System operacyjny: OS X

Udostępniane paczki oprogramowania są przygotowywane dla środowiska OS X: Mavericks 10.9.5, Yosemite 10.10/10.10.1. Jeżeli chcieliby Państwo podzielić się swoimi doświadczeniami lub sugestiami z użytkowania oprogramowania o kontakt za pomocą formularza kontaktowego

Nazwa aplikacji Wersja Plik
proCertum SmartSign + SimplySign Desktop
8.1.17 pobierz plik
Instrukcja użytkownika 1.26 PDF


System operacyjny: Linux

Udostępniane paczki oprogramowania są przygotowywane i przetestowane dla środowisk Linux: Debian, Ubuntu, Mint, Centos, Fedora o architekturze 64-bit, z Glibc co najmniej 2.15. Jeżeli chcieliby Państwo podzielić się swoimi doświadczeniami lub sugestiami z użytkowania oprogramowania w ramach innych dystrybucji systemu Linux prosimy o kontakt za pomocą  formularza kontaktowego

Nazwa aplikacji Wersja Plik
Debian, Ubuntu, Mint
proCertum SmartSign + SimplySign Desktop (64-bit)
8.1.16 pobierz plik
Centos, Fedora
proCertum SmartSign + SimplySign Desktop (64-bit)
8.1.16 pobierz plik
Instrukcja użytkownika - PDF

Uwaga: w przypadku braku możliwości wyświetlenia instrukcji w oknie przeglądarki, należy zapisać instrukcję klikając prawym klawiszem myszy na ikonę (link) pobierania i wskazując w menu opcję "Zapisz element docelowy jako..." lub "Zapisz link jako..."

Wymagania techniczne:

  • Dostęp do Internetu
  • Microsoft .NET Framework 4
  • Oprogramowanie Oracle Java
  • Komputer klasy PC/laptop:
    • system operacyjny:

      - Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Linux, Mac OS X,

      - Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan

    • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
    • pamięć RAM: min. 4 GB,
    • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
    • rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa.

FAQ

Uwaga: w przypadku braku możliwości wyświetlenia instrukcji w oknie przeglądarki, należy zapisać instrukcję klikając prawym klawiszem myszy na ikonę (link) pobierania i wskazując w menu opcję "Zapisz element docelowy jako..." lub "Zapisz link jako..."

 

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki