Szkolenia w e-Akademii Certum

Bezpieczeństwo i zaufanie online w zasięgu Twojej ręki

Zapraszamy do e-Akademii Certum

Chcesz się nauczyć, jak instalować podpis elektroniczny i jak go używać w codziennej pracy, a także jak zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu, używając produktów Certum? Dowiesz się tego dzięki e-Akademii Certum.

E-Akademia Certum oferuje szkolenia e-learningowe, które przygotowali najlepsi praktycy bezpieczeństwa Certum przy współpracy z zespołem ekspertów szkoleniowych Combidata.

Dzięki temu rozwiązaniu, niemal na wyciągnięcie ręki, uzyskasz dostęp do stale rosnącej biblioteki szkoleń e-learningowych, umożliwiającej znalezienie odpowiedzi na aktualne potrzeby Twojego biznesu. Gwarantujemy również stały, coroczny rozwój biblioteki, odpowiadający zmieniającym się trendom i wymaganiom rynkowym. W ramach e-Akademii Certum proponujemy poniższe szkolenia:

Jak zacząć stosować podpis elektroniczny Certum we własnym biznesie? – poradnik krok po kroku:

Witamy w E-Akademii Certum
  • Skutki prawne używania bezpiecznego podpisu elektronicznego
  • Aktywowanie nowego podpisu elektronicznego
  • Instalowanie potrzebnego oprogramowania do obsługi e-podpisu
  • Wgrywanie certyfikatu kwalifikowanego na kartę kryptograficzną
  • Zarządzanie kartą kryptograficzną
  • Odnawianie posiadanego certyfikatu kwalifikowanego
  • Wykorzystywanie certyfikatu kwalifikowanego w programie Płatnik oraz e-Deklaracje
  • Podpisywanie dokumentów bezpiecznym podpisem elektronicznym oraz weryfikowanie takiego podpisu
Kup ePodpis ze szkoleniem Certum
Nowość

Nowość w e-Akademii Certum: Szkolenia MS Office

Szkolenie Excel 2010

Jak dbać o bezpieczeństwo arkuszy kalkulacyjnych udostępnianych innym osobom.

  • Ochroną arkusza i skoroszytu, wykorzystanie hasła
  • Omówienie zasad udostępniania plików Excel-a w grupie roboczej
  • Przedstawienie sposobu stosowania komentarzy i wykorzystania trybu śledzenia zmian

Szkolenie Word 2010

Jak dbać o bezpieczeństwo publikowanych dokumentu elektroniczna w Internecie.

  • Podstawowe zasady bezpieczeństwa podczas wysyłania dokumentu jako wiadomości e-mail oraz publikacji dokumentu w blogu
  • Przygotowanie dokumentu do publikacji elektronicznej

Szkolenie PowerPoint 2010

Jak bezpieczne udostępniać prezentacje w Internecie/sieci

  • Przygotowanie prezentacji do udostępnienia wraz z ochroną jej zawartości
  • Przedstawienie sposobów udostępniania prezentacji w sieci
  • Omówienie metod zapisu prezentacji i tworzenia materiałów informacyjnych
Kup ePodpis ze szkoleniem Certum

Jak bezpiecznie chronić i przetwarzać dane swoich klientów - ustawa o ochronie danych osobowych:

  • Zakres przedmiotowy i podmiotowy ustawy o ochronie danych osobowych
  • Sposoby przetwarzania danych
  • Organ ochrony danych osobowych w Polsce
  • Zasady przetwarzania danych osobowych
  • Obowiązek informacyjny obciążający administratora danych osobowych
  • Prawa przysługujące osobie, której dane są przetwarzane Zabezpieczenia danych osobowych
  • Obowiązek rejestracji zbiorów danych osobowych
  • Zasady przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego
  • Odpowiedzialność karna za naruszenie zasad przetwarzania danych osobowych
Kup ePodpis ze szkoleniem Certum

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki