Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Jak kupić podpis elektroniczny Certum?

 

Zakup podpisu elektronicznego składa się z następujących części:

  • Wybierz w sklepie odpowiedni dla Twoich potrzeb zestaw do Podpisu elektronicznego (kartowy lub mobilny) i dodaj go do koszyka. Do wyboru są zestawy z możliwością wydania certyfikatu na 1 rok, 2 lata lub 3 lata.
  • Po wybraniu usługi/usług sprawdź zawartość koszyka a następnie zatwierdź zamówienie przez kliknięcie przycisku Kupuję i płacę.
  • Jeżeli wcześniej nie zalogowałeś się do swojego konta w sklepie, wybierz jedną z możliwości:
  • Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie. Dane potrzebne do certyfikatu podawane będą dopiero na etapie aktywacji certyfikatu (po opłaceniu zamówienia).
  • Wybierz odpowiednią formę płatności:
    • Przelew tradycyjny
    • Przelew tradycyjny
    • Płatność kartą
    • Paypal
  • Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie za wybrany zestaw do podpisu, faktura w formie elektronicznej lub tradycyjnej zostanie wysłana na adres podany w procesie zakupu.
  • W zależności od wybranego zestawu kolejnymi krokami będzie:
    • Aktywacja certyfikatu oraz weryfikacja tożsamości
    • Pobranie certyfikatu

 

Jak zapłacić za certyfikat kwalifikowany?

  • Szybki przelew (za pośrednictwem eCard – Płatność kartą, Przelew elektroniczny, PayPal, Dotpay) – wybierając tzw. płatność on-line możesz zapłacić kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub zwykłym przelewem bankowym. Płatność kartą lub przelewem elektronicznym sprawi, że Twoja wpłata zostanie zaksięgowana „prawie” natychmiast i będziemy mogli od razu rozpocząć realizację zamówienia.
  • Przelew tradycyjny – wybierając tą opcję możesz dokonać płatności przez Internet, w banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz dane do przelewu na swój adres e-mail. Będą one również dostępne na Twoim koncie w zakładce Historia zamówień. Pamiętaj, że realizacja zamówienia rozpocznie się w momencie, kiedy odnotujemy Twoją płatność.

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami