Jak kupić certyfikat SSL?

Zakup Certyfikatu SSL składa się z następujących części:
  • Wybierz w sklepie odpowiedni dla twoich potrzeb certyfikat SSL i dodaj go do koszyka
  • Po wybraniu usługi/usług sprawdź zawartość koszyka a następnie zatwierdź zamówienie przez kliknięcie przycisku złóż zamówienie
  • Kolejnym krokiem zakupu jest Zalogowanie się do swojego konta w sklepie:
    1. Jestem klientem sklepu i posiadam konto w sklepie – Zaloguj się na swoje konto
    2. Nie posiadam konta w sklepie – Załóż nowe konto w sklepie
  • Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie. (Dane potrzebne do certyfikatu podawane będą dopiero na etapie aktywowania certyfikatu.)
  • Wybierz odpowiednią formę płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny lub płatność kartą.
Aktywacja certyfikatu
  • Informacja o złożeniu zamówienia w sklepie Unizeto Technologies SA wysyłana jest na podany w zamówieniu adres e-mail a Kod aktywacyjny dostępny jest z poziomu Twojego konta: "Twoje konto / Aktywacja certyfikatów"
  • Wybierz z listy „Aktywacja certyfikatów uzyskany kod i kliknij: Aktywuj
  • Procesu generowania certyfikatu SSL składa się z takich elementów jak:
    1. Wybranie metody dostarczenia kluczy dla certyfikatu
      • Generowanie pary kluczy – opcja zalecana (utworzenie pary kluczy w ramach magazynu przeglądarki lub systemu operacyjnego)
      • CSR (Certificate Signing Request) – żądanie podpisania certyfikatu wygenerowane na serwerze, na którym będzie zainstalowany certyfikat SSL
    2. Wprowadzenie w formularzu danych do certyfikatu
    3. Weryfikacja wprowadzonych do formularza danych (Uwaga: po dokonaniu aktywacji, zmiana danych w wydanym certyfikacie nie będzie możliwa)
    4. Potwierdzenie oświadczenia
  • Weryfikacja adresu e-mail – należy kliknąć na link weryfikacyjny, który wysyłany jest na jeden z pięciu adresów e-mailowych w certyfikowanej domenie (np.: admin@twojadomena.pl, administrator@twojadomena.pl, webmaster@twojadomena.pl, postmaster@twojadomena.pl, hostmaster@twojadomena.pl)
  • Weryfikacja dostępu do domeny – na serwerze należy umieścić plik „html” bądź umieścić wymaganą treść "meta name" w sekcji nagłówka „head” w kodzie swojej strony WWW, lub utworzyć odpowiedni rekord TXT w zasobach DNS
  • Dosłanie dokumentów potwierdzających tożsamość / dokumentów firmy; w zależności od typu certyfikatu SSL,
  • Po pozytywnej weryfikacji wszystkich informacji nadesłanych do CERTUM PCC, na adres e-mail podany w zamówieniu wysyłana jest wiadomość o wydaniu certyfikatu
Jak i kiedy otrzymam dowód wpłaty?

Po zaksięgowaniu wpłaty za wybrany certyfikat SSL, faktura w formie tradycyjnej zostanie wysłana na adres podany w zamówieniu.

Ile czasu trwa wydanie certyfikatu?
Certyfikat Commercial SSL Trusted SSL Premium EV SSL
Standardowy czas wydania po weryfikacji 1h 24h od 1 do 7 dni
Jak mam zapłacić za certyfikat SSL?

Proponujemy swoim klientom dwa rozwiązania:

  1. Forma elektroniczna

    W pierwszym przypadku w momencie podania swoich danych, zostanie się przekierowanym na stronę płatności internetowych. System przeprowadzi wszelkie formalności automatycznie

    Przelew elektroniczny - możliwość wykonania przelewu do następujących banków:

    • mTransfer (mBank)
    • MultiTransfer (MultiBank)
    • Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.)
    • Płacę z Nordea (Nordea)
    • Przelew24 (BZ WBK)
    • Przelew z BPH
    • Płacę iPKO
    • Płacę z Inteligo (Inteligo)
    • Pekao24przelew (Bank Pekao S.A.)
    • Płacę z Citi Handlowego (Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy)
    • Płać z BOŚ(Bank Ochrony Środowiska S.A.)
    • Płacę z Alior Bank (Alior Bank S.A.)
    • MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A)
    • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)
    • Deutsche Bank Polska S.A.
    • ING Bank Slaski S.A.
    • Invest Bank S.A.
    • Kredyt Bank S.A
    • Lukas Bank S.A.
    • Raiffeisen Bank Polska S.A.

    Kartą - akceptujemy karty Visa oraz Mastercard


  2. Dowolny przelew bankowy

    Możesz dokonać płatności przez internet, na poczcie lub w banku. Towar/kod aktywacyjny zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Dane do przelewu otrzymasz na maila oraz będą dostępne na zamówieniu.

Jakie są warunki gwarancji?

CERTUM PCC udziela pełnej gwarancji na oferowane produkty przez cały okres ich ważności. Tym samym ponosi pełną odpowiedzialność finansową - zależną od typu certyfikatu SSL (nawet do 750 000 złotych) w przypadkach gdy:

  • certyfikat zostanie wystawiony na błędne dane,
  • zostanie nieprawidłowo unieważniony,
  • zostaną ujawnione dane niejawne,
  • klucz certyfikatu zostanie „złamany”,
  • na ten sam klucz zostanie wydany inny certyfikat.

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki