Jak kupić certyfikat CS?

Zakup Certyfikatu Code Signing składa się z następujących części:
  • Wybierz w sklepie odpowiedni dla twoich potrzeb certyfikat Code Signing i dodaj go do koszyka
  • Po wybraniu usługi/usług sprawdź zawartość koszyka a następnie zatwierdź zamówienie przez kliknięcie przycisku złóż zamówienie
  • Kolejnym krokiem zakupu jest Zalogowanie się do swojego konta w sklepie:
    1. Jestem klientem sklepu i posiadam konto w sklepie – Logowanie do systemu
    2. Nie posiadam konta w sklepie – Rejestracja w systemie
  • Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie. (Dane potrzebne do certyfikatu podawane będą dopiero na etapie aktywowania certyfikatu.)
  • Wybierz odpowiednią formę płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny lub płatność kartą.
Aktywacja certyfikatu
  • Informacja o złożeniu zamówienia w sklepie Unizeto Technologies SA wysyłana jest na podany w zamówieniu adres e-mail a Kod aktywacyjny dostępny jest z poziomu Twojego konta: "Twoje konto / Aktywacja certyfikatów"
  • Wybierz z listy Aktywacja certyfikatów uzyskany kod i kliknij: Aktywuj
  • Proces generowania certyfikatu Code Signing składa się z takich elementów jak:
    1. Wygenerowanie kluczy na karcie kryptograficznej
    2. Wprowadzenie w formularzu danych do certyfikatu
    3. Weryfikacja wprowadzonych do formularza danych (Uwaga: po dokonaniu aktywacji, zmiana danych w wydanym certyfikacie nie będzie możliwa)
    4. Potwierdzenie oświadczenia
  • Dosłanie dokumentów potwierdzających tożsamość / dokumentów firmy; w zależności od typu certyfikatu Code Signing,
  • Po pozytywnej weryfikacji wszystkich informacji nadesłanych do CERTUM PCC, na adres e-mail podany w zamówieniu wysyłana jest wiadomość o wydaniu certyfikatu
Nazwa instrukcji Wersja Status dokumentu Wielkość pliku Plik
Certum Code Signing – Aktywacja i instalacja certyfikatu 1.1 Aktualny 2.58 MB PDF
Certum Code Signing – Aktywacja i instalacja certyfikatu 1.0 Archiwalny 2.14 MB PDF
Jak i kiedy otrzymam dowód wpłaty? [kliknij - aby rozwinąć]

Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie CERTUM PCC za wybrany certyfikat CodeSigning, dokonanej poprzez dowolną formę płatności, faktura w formie tradycyjnej zostanie wysłana na adres podany w procesie zakupu.

Ile czasu trwa wydanie certyfikatu? [kliknij - aby rozwinąć]
Certyfikat Standard Code Signing EV Code Signing
Standardowy czas wydania po weryfikacji 24h 24h
Jak mam zapłacić za certyfikat Code Signing? [kliknij - aby rozwinąć]

Proponujemy swoim klientom dwa rozwiązania:

  1. Forma elektroniczna

    W pierwszym przypadku w momencie podania swoich danych, zostanie się przekierowanym na stronę płatności internetowych. System przeprowadzi wszelkie formalności automatycznie

    Przelew elektroniczny - możliwość wykonania przelewu do następujących banków:

    • mTransfer (mBank)
    • MultiTransfer (MultiBank)
    • Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.)
    • Płacę z Nordea (Nordea)
    • Przelew24 (BZ WBK)
    • Przelew z BPH
    • Płacę iPKO
    • Płacę z Inteligo (Inteligo)
    • Pekao24przelew (Bank Pekao S.A.)
    • Płacę z Citi Handlowego (Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy)
    • Płać z BOŚ(Bank Ochrony Środowiska S.A.)
    • Płacę z Alior Bank (Alior Bank S.A.)
    • MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A)
    • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)
    • Deutsche Bank Polska S.A.
    • ING Bank Slaski S.A.
    • Invest Bank S.A.
    • Kredyt Bank S.A
    • Lukas Bank S.A.
    • Raiffeisen Bank Polska S.A.

    Kartą - akceptujemy karty Visa oraz Mastercard


  2. Dowolny przelew bankowy

    Możesz dokonać płatności przez internet, na poczcie lub w banku. Towar/kod aktywacyjny zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Dane do przelewu otrzymasz na maila oraz będą dostępne na zamówieniu.

Jakie są warunki gwarancji? [kliknij - aby rozwinąć]

CERTUM PCC udziela pełnej gwarancji na oferowane produkty przez cały okres ich ważności. Tym samym ponosi pełną odpowiedzialność finansową - zależną od typu certyfikatu Code Signing (nawet do 20 000 złotych) w przypadkach gdy:

  • certyfikat zostanie wystawiony na błędne dane,
  • zostanie nieprawidłowo unieważniony,
  • zostaną ujawnione dane niejawne,
  • klucz certyfikatu zostanie „złamany”,
  • na ten sam klucz zostanie wydany inny certyfikat.
 

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności
Wielkość czcionki