priority1

Prosty i intuicyjny zakup

Wystarczy kilka kroków, abyś mógł skorzystać z certyfikatu kwalifikowanego CERTUM

Kup

Kup produkt w sklepie internetowym i czekaj na dostawę przez kuriera.

Kup teraz
Aktywuj

Wypełnij formularz
aktywacyjny karty

Wydrukuj otrzymane
e-mailem dokumenty

Potwierdź swoją
tożsamość i wyślij
podpisane dokumenty
do CERTUM

Weryfikacji możesz dokonać:

Instalacja
Zainstaluj oprogramowanie
otrzymane w zestawie CERTUM

Pobierz Oprogramowanie

Pobranie certyfikatu
CERTUM wydaje certyfikat
i wysyła informację na Twój
adres email. Zainstaluj certyfikat
na karcie kryptograficznej
zgodnie z otrzymanymi
wskazówkami.

Pobierz Certyfikat
Korzystaj

Sprawdź jak łatwo korzysta się z e-podpisu CERTUM

Kup zestaw CERTUM od osób, które znają go najlepiej

Nasi specjaliści mogą odpowiedzieć na Twoje pytania jeszcze przed decyzją o zakupie. Wystarczy zadzwonić do nas w dniach pon-pt w godz. 6-18 pod numer:

Wybierz inny zestaw Certum - porównanie zestawów

Otwórz

Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie mogę kupić podpis elektroniczny CERTUM?
    Otwórz
    1. Za pośrednictwem sklepu internetowego - https://sklep.unizeto.pl

    2. W Punktach Rejestracji CERTUM PCC - kliknij i znajdź punkt

    3. W Punktach Partnerskich - kliknij i znajdź punkt

  2. Jak kupić nowy podpis elektroniczny CERTUM w sklepie internetowym?
    Otwórz
    1. Wybierz w sklepie internetowym odpowiedni dla swoich potrzeb zestaw do podpisu elektronicznego i dodaj go do koszyka.

    2. Po wybraniu produktu/usługi sprawdź zawartość koszyka, a następnie zatwierdź zamówienie przez kliknięcie przycisku złóż zamówienie.

    3. Kolejnym krokiem zakupu jest zalogowanie się do swojego konta w sklepie:

      1. Jestem klientem sklepu i posiadam konto w sklepie – Zaloguj się na swoje konto

      2. Nie posiadam konta w sklepie – Załóż nowe konto w sklepie

    4. Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie. (Dane potrzebne do certyfikatu podawane będą dopiero na etapie aktywowania certyfikatu.)

    5. Wybierz odpowiednią formę płatności:

      1. przelew tradycyjny,

      2. przelew elektroniczny,

      3. płatność kartą.

    6. Dokonaj płatności.

    Uwaga: Jak i kiedy otrzymam dowód wpłaty?
    Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie CERTUM/UNIZETO za wybrany zestaw do podpisu, dokonanej poprzez dowolną formę płatności, faktura w formie tradycyjnej zostanie wysłana na adres podany w procesie zakupu.

    Pobierz instrukcje zakupu certyfikatu kwalifikowanego CERTUM.

  3. Co mam zrobić po otrzymaniu zestawu CERTUM?
    Otwórz

    Po otrzymaniu zestawu CERTUM należy:

    • Aktywować kartę kryptograficzną CERTUM

    • Pobrać na kartę kryptograficzną wydany przez CERTUM certyfikat kwalifikowany

    Jeżeli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób to zrobić prosimy o wybranie zakładki AKTYWUJ z górnego menu tej strony lub kliknij tutaj

  4. Ile czasu trwa wydanie certyfikatu kwalifikowanego?
    Otwórz

    Certyfikat kwalifikowany można uzyskać nawet w ciągu tego samego dnia, korzystając z usługi „Certyfikat kwalifikowany w 1 dzień” dostępnej we wszystkich Punktach Rejestracji CERTUM PCC oraz w wybranych Punktach Partnerskich. W przypadku skorzystania z usługi, certyfikat wydawany jest:

    • w tym samym dniu - jeżeli komplet dokumentów został złożony i podpisany do godziny 12:00,

    • następnego dnia roboczego - jeżeli komplet dokumentów został złożony i podpisany po godzinie 12:00.

    Lista Punktów Rejestracji CERTUM PCC oraz Punktów Partnerskich, świadczących usługę „Certyfikat kwalifikowany w 1 dzień” (ekspresowe wydanie) dostępna jest tutaj.
    W pozostałych przypadkach certyfikat kwalifikowany zostanie wydany najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów formalnych przez CERTUM PCC.

  5. Jak mam zapłacić za certyfikat kwalifikowany?
    Otwórz

    Proponujemy swoim klientom dwa rozwiązania:

    1. Forma elektroniczna

      W pierwszym przypadku w momencie podania swoich danych, zostanie się przekierowanym na stronę płatności internetowych. System przeprowadzi wszelkie formalności automatycznie.

      1. Przelew elektroniczny - możliwość wykonania przelewu do następujących banków:

        • mTransfer (mBank)

        • MultiTransfer (MultiBank)

        • Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.)

        • Płacę z Nordea (Nordea)

        • Przelew24 (BZ WBK)

        • Przelew z BPH

        • Płacę iPKO

        • Płacę z Inteligo (Inteligo)

        • Pekao24przelew (Bank Pekao S.A.)

        • Płacę z Citi Handlowego (Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy)

        • Płać z BOŚ(Bank Ochrony Środowiska S.A.)

        • Płacę z Alior Bank (Alior Bank S.A.)

        • MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A)

        • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)

        • Deutsche Bank Polska S.A.

        • ING Bank Slaski S.A.

        • Invest Bank S.A.

        • Kredyt Bank S.A

        • Lukas Bank S.A.

        • Raiffeisen Bank Polska S.A.

      2. Kartą - akceptujemy karty Visa oraz Mastercard

    2. Dowolny przelew bankowy

      Możesz dokonać płatności przez internet, na poczcie lub w banku. Towar/kod aktywacyjny zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Dane do przelewu otrzymasz na maila oraz będą dostępne na zamówieniu.

  6. Jak kupić podpis elektroniczny dla notariuszy/Pełnomocników Kancelarii Notarialnych i Komorników?
    Otwórz

    UWAGA! Zestawy z certyfikatem kwalifikowanym ważnym 2 lata objęte są specjalną promocją dla Notariuszy/Pełnomocników Kancelarii Notarialnych i Komorników!

    Zakup Certyfikatu Kwalifikowanego składa się z następujących części:

    1. Skontaktuj się z Infolinią w celu zamówienia dedykowanego zestawu CERTUM dla Notariuszy i Komorników.

    2. Po otrzymaniu dostępu do wyżej wymienionego produktu wejdź na stronę https://sklep.unizeto.pl i zaloguj się do swojego konta w sklepie - Zaloguj się na swoje konto

    3. Z menu głównego wybierz zakładkę Produkty -> Podpis elektroniczny -> Oferta dla Notariuszy i Komorników (menu po lewej stronie), a następnie wybierz interesujący Cię produkt.

    4. Po wybraniu produktu sprawdź zawartość koszyka, a następnie zatwierdź zamówienie przez kliknięcie przycisku złóż zamówienie.

    5. Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie (dane potrzebne do certyfikatu podawane będą dopiero na etapie aktywowania certyfikatu).

    6. Wybierz odpowiednią formę płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny lub płatność kartą.

Wymagania techniczne dla zestawu CERTUM

Otwórz
Komputer osobisty:
  • procesor: Pentium 800 MHz,

  • pamięć RAM: 256 MB,

  • 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej,

  • porty: USB,

  • system operacyjny: Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7,

  • przeglądarka np. Internet Explorer 5.5 - dostęp do Internetu.

Zestawy do e-podpisu

Porównaj wszystkie zestawy CERTUM

Kup w internecie

Zamów zestaw CERTUM do podpisu elektronicznego w e-sklepie, a my dostarczymy go na Twój adres.

Znajdź partnera

Z CERTUM współpracuje setki autoryzowanych partnerów u których kupisz e-podpis i potwierdzisz swoją tożsamość.

Znajdź lokalnego sprzedawcę

Zadzwoń do nas

Porozmawiaj ze specjalistami z CERTUM

801 540 340lub48 91 4801 340

* - stawka za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora